Avatar billede kjartansson Nybegynder
20. januar 2003 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel ???

Hvordan kan det lønne sig for fx. frip.dk og Friserverplads.dk at køre sådan en tjeneste?

Og hvor kan man finde programmer til at sætte sådan et system igang ligesom frip.dk osv
Avatar billede human Nybegynder
20. januar 2003 - 21:41 #1
De holder sig levende vha. banner reklame etc.

For det første kræver det at du har din egen server med en god forbindelse. Du kan også leje dig en server på fx webhot.dk, så passer de den for dig.

Men hvis du vil selv skal du have følgende:
www.apeche.org
php.net
mysql.com

Så kan du i hvert fald kører mysql og php. Men det er et lidt stort spørgsmål, og et kæmpe projekt at gå igang med.
Avatar billede human Nybegynder
20. januar 2003 - 21:50 #2
var et svar
Avatar billede skrewz Nybegynder
20. januar 2003 - 22:24 #3
Det er egentlig sjovt at se...

Størrelsen på internetsider er ikke blevet ændret meget siden alle havde 56K. Det er kr/GB-prisen derimod. Mit gæt er at friserverplads.dk ikke havde kunnet eksistere før den slags priser kom... :)