Avatar billede pechi Nybegynder
20. januar 2003 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco 760 automatisk internet forbindelse

Jeg har et problem med en router fra Cisco en model 760

Problemet er at efter jeg har kørt konfigurationswizarden igennem og har fået OK for min konfiguration og OK for at der er forbindelse til Udbyderen går der X minutter og så lukker routeren for forbindelsen til udbyderen. Der er vel meget godt men hvis man så på en af de pc'er der er logget på nætværket forespørger på en internetaddresse så svarer routeren ikke. Hvis jeg åbner Cisco's monitorprogram til routeren og manuelt vælger Call line 1 og 2 så fungere internetforbindelserne på pc'erne igen. Spørgsmålet er så hvordan får jeg routeren til at vågne automatisk når der er brug for internettet ?

Det skal lige nævnes at jeg er absolut nybegynder inden for dette område ! ;o)

Mvh Peter
Avatar billede pechi Nybegynder
27. januar 2003 - 12:07 #1
Yderligere Info

Når der ringes op returnere Routeren med en fejl
0006 Channel Unacceptable

The Service quality of the specified channel is insufficient to accept the connection

Håber det siger nogen noget for jeg er på "Rø..."
Avatar billede iceman_martin Nybegynder
09. februar 2003 - 19:41 #2
umiddelbart lyder det som om at din udbyder har fået fejlkonfigureret routeren.
Har derfor 2 spørgsmål
1: hvem er udbyderen?
2: må du selv konfigurere i routeren?

ellers kan du jo prøve at kontakte udbyderen og hører hvad der er galt.
Avatar billede pechi Nybegynder
09. februar 2003 - 22:37 #3
Hej Martin

Jeg har fundet fejlen !

Det var en fejl på linien fra Tele Dk's side

Tak for interessen
Avatar billede pechi Nybegynder
09. februar 2003 - 22:40 #4
Jeg lukker