Avatar billede nicko Nybegynder
06. august 1999 - 22:18 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

TIL GRAAE!

...Her er lidt point Graae, så kan du IGEN stille 5 spørgsmål om dagen...
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 22:26 #1
ORV...
...Tak skal du ha´!!!

/Graae
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 22:53 #2
se nu vil du gerne have point...

og desuden er nico og nicko den samme eller hvad?
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 22:54 #3
Det her var bare et eksempel, jeg tager sq aldrig de point!!!

Nico kender jeg ikke!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 23:00 #4
spasser hvis du ikke tager dem, hvorfor svarer du så?

du har jo selv oprettet nicko...

faker man
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 23:02 #5
Det er er ikke fakeri, så længe jeg ikke har taget point´ene!!!

Desuden var der så ikke noget med at man kunne overleve ved at sige:
"Står der ikke ttil Graae, pas dig selv!"

Jeg svarede for at hendlede opmærksomheden på hvor let det så vil være at fake!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 23:06 #6
jaja ok
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. august 1999 - 23:22 #7
Hvor er det plat at fem af de otte spørgsmål der er under nye ikke har noget med IT at gøre men kun er mere eller mindre underlige indlæg....så stop det da for fanden så vi kan snakke IT istedet!!!

På forhånd tak...!

/Thoeger
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. august 1999 - 23:22 #8
eller undskyld det var kun fem ud af ti ;)
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 23:23 #9
Thoeger>>
...Det kan du have ret i, jeg har bare svært ved at holde hovedet koldt når folk begynder med sådan noget barnepjat som at forære point væk!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 23:51 #10
Sig mig er i løbet tør for spørgsmål og svar, siden der skal være uddelig af point i aften.
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 23:53 #11
...Dette er stadig et eksempel lavet af mig for at vise nogle af de spader som render rundt og deler point ud, hvor let det vil blive at fake!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 23:57 #12
Det kan blive det rene ravnerok!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 00:28 #13
ja det går totalt amokk
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
07. august 1999 - 00:31 #14
nå lidt reklame for din side (www.amokk.dk) :-)

No Just Joking
Avatar billede nicko Nybegynder
07. august 1999 - 20:00 #15
Okay, okay Petse!
Hvor smart synes du selv du er?
Jeg har ikke sat mig ind i, hvad dette er, men jeg har fuldt ud i sinde at slette mig som bruger her, og for fremtiden: Lav dog din egen e-mail-konto til sådan noget fis! Hvorfor skal jeg rodes ind i det?
JEG hedder aldeles ikke Nicko - det er et sygt navn, du har fundet til mig Peter, kunne du ikek have kaldt mig Futte eller bare Regitze, som altid? Dette skal du få betalt, men ikke over nettet. Nej, det bliver langt og smertefuldt, og du bliver nødt til at holde øje med mig hele tiden, FOR JEG VIL FORSØGE HÆVN!!!
Hvis du vil gøre skaden god igen, kan du jo selv indrømme hele miseren, hvad du - efter min korte gennemgang af dette - også er i gang med. Og så skriv lige en mail til mig, hvor du HELLERE MÅ HAVE EN DAMN GOD FORKLARING!!!
Watch your back!
MVH, EN IKKE-bruger som IKKE hedder Nicko, Nico men Regitze
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 20:13 #16
uuuh det er hårde ord...

jeg tror graae har lavet en børnehave som i kan snakke videre i!
Avatar billede nicko Nybegynder
08. august 1999 - 01:58 #17
Hvad snakker du om?
Jeg er sq pisseligeglad med kommentarerne, jeg vil bare lige give Peter et par ord om ordentlig netetikette.
Vi er vist ikek på bølgelængde, så jeg vil forsøge at slette denne bruger.
Kan I hygge Jer, og prøve at få nogle bedre regler...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. august 1999 - 02:07 #18
ok regitze eller hvad du hedder, hvis du har så meget imod graae, hvorfor giver du ham så 300 point?

totalt fup man
Avatar billede graae Nybegynder
08. august 1999 - 07:36 #19
Gitze>>
Hvad helvede laver du, spade!!!

Jeg ignorerer dig faneme igen på icq, du er sq da for lam!

Esben>>
...jeg tager jo ikke en skid imod de point og har faneme også forklaret hvorfor jeg oprettede dette spm.!!!
Avatar billede nicko Nybegynder
08. august 1999 - 13:46 #20
Nåeh, der blev man nok sur, hva'? Du har ikke grund til at være sur Petse, for det er dig selv, der har jokket i spinaten, og hvis du ignorerer mig på ICQ, så er det da bare synd for dig, jeg gider da ikke snakke med en, der snyder!
Og til Esben; så skal jeg endnu engang minde om, at jeg IKKE har givet ham 300 point (hvad helvede det så er for noget) da det er ham selv, der har oprettet mig som bruger, UDEN MIN TILLADELSE! Peter, du er en spade! Hvorfor betyder det også så meget? Svar udbedes!
For ar runde af, har jeg intet imod "graae" eller Peter, som han kaldes i daglig tale, men han har åbenbart noget imod mig, siden jeg skal rodes ind i dette her hurlumhej.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. august 1999 - 13:46 #21
graae>> det vil sige at du brugte tøsens brugernavn og lavede et spm til dig selv eller hvad?
Avatar billede nicko Nybegynder
08. august 1999 - 13:53 #22
Tøsen er lidt for grimt ikke?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. august 1999 - 14:08 #23
jamen hvis han selv har oprettet det, hvorfor er det så dit brugernavn?
Avatar billede graae Nybegynder
08. august 1999 - 14:53 #24
Hejsa!

...Der skulle bruges en e-mail adresse og så skrev jeg gitze´s på...

Gitze>>
...Jaja! Undskyld!
Og smut så!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. august 1999 - 15:02 #25
hvorfor skrev du hendes på?

kunne du ikke bare skrevet en fake email?
Avatar billede graae Nybegynder
08. august 1999 - 15:07 #26
...Jo, det var jo bare pis, mand!

Men som altid tager hun det jo seriøst!

...Men det er jo også ligemeget nu.
  Jeg gider heller ikke at spilde min tid på det her lort!

Gitze>> Slet du bare "nicko", jeg er da ligeglad, pointen er set!!!
...Jeg må indrømme at jeg er ved at blive "lidt" træt af dig!!!
Avatar billede nicko Nybegynder
08. august 1999 - 20:19 #27
DU er træt af mig? Hmm, du burde ikke være træt, men burde lære at erkende dine fejl, når du bliver 'opdaget'.
Jeg burde egentligt stille 1 spørgsmål: Hvordan sletter man en bruger???
Og endnu et spørgsmål til KRÅ!!! (ha ha)Hvordan ville du tage det, hvis du pludselig - uvilligt - medvirkede til et fupnummer?
Nå, men det bliver spændende at se dig på mandag, en ting er sikkert: Du bør ikke være sur på mig, jeg har intet gjort!!!
Nu skal jeg lige finde noget hjælp til Outlook Express 5, det virker ikke på min PC - kan ikke sende meddelelser, så måske var du alligevel ikke så dum, da du tvang mig ind i dette?
Nå, hej
Avatar billede nicko Nybegynder
06. oktober 1999 - 21:44 #28
Hmmmm...................
Ha. Det er sjovt som tingene pludselig tager en drejning!