Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:47 Der er 18 kommentarer

Feedback på filmtestsite

Hej
Ku bruge lidt feedback på en filmtestside.
Sidens indhold skal ignoreres, og det overordnede farvevalg er som det er ;)

http://petethepech.frip.dk/sunmovies/anmeldelsestestlotrttt.htm
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. januar 2003 - 22:50 #1
syntes det øverste banner ødelægger det hele!
Avatar billede tlunde Nybegynder
19. januar 2003 - 22:52 #2
Det ser meget fint ud! Hvad er det for en skrifttype du har brugt til din menu?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 22:52 #3
Siden er i sig selv faktisk flot nok... meget overskuelig og fine farver...

Men jeg synes ikke jeg får det indtryk at siden handler om film... Man tænker mere på et rejseburea faktisk :)

Men den er okay flot... Jeg bryder mig ikke helt vild meget om logoet.... Synes at trolderik med et lyssværd skiller sig lidt for meget ud fra de andre farver...
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:52 #4
nååh det er skam bare test for hvis der nu sku reklamebannere på siden, hvis det er det helt i toppen du mener?
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:53 #5
hmmm når jeg kigger på siden efter at have læst det svar får jeg helt lyst til at give dig ret westhi ^^ ligner egenlig mere en rejseside med rejser til tailand.... må jeg få ændret lidt på ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 22:55 #6
hvad betyder <tbody>
jeg så den i din kode...

tag lige og kig resten af din kode igennem egentlig... Jeg tænkte :| hvad sker der...! hvordan kan du overskue den kode? jeg synes det ligner noget rod :)
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:55 #7
tlunde det er bare noget pixelfont, altså ikke en skrifttype men et billede opbygget af... pixels ;)
Avatar billede tlunde Nybegynder
19. januar 2003 - 22:55 #8
må jeg spørge efter hvad det var for en skrifttype du havde brugt til din menu moritz?
Avatar billede tlunde Nybegynder
19. januar 2003 - 22:56 #9
ahh..okay...noget du selv har lavet eller hvordan?
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:57 #10
siden er kun test. Jeg overvejer at lave en stor film side, men ville lige teste noget design, så jeg åbnede frontpage og smed en masse tabeller og fis oven i hinanden. Koden er totalt ødelagt det er jeg godt klar over ;)
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 22:58 #11
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. januar 2003 - 22:59 #12
en megt tynd lodret stribe. Istedet for at designe til en 500px bred browser ville det være en god ide at lade siden brede sig lidt når den får et større vindue.

det lille banner foroven ser fjoget ud fordi det er lige bredt nok til at man syne det burde flugte i kanten, men så alligevel ikke gør det. Der er også lovlig stor afstand ned til sidens egen header.

dine byldne nyancer er dejlige og passer fint sammen. Desværre er de også ret sårbare når de bliver sat sammen med hvadfor et grelt neonbanner du evt får prakket på at skulle vise foroven.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. januar 2003 - 23:00 #13
Ups.  'byldne'  skulle være  'gyldne'
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. januar 2003 - 23:01 #14
1. teksten er for lille når du ser den i 1280x1024
2. det midterste er for smalt i samme opløsning
3. "rejseside med rejser til tailand", JA
4. Det kan godt være det er en fejl, men baggrunden skal forblive den samme (se Crew)

Hvormange opløsninger har du tjecket den i?
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. januar 2003 - 23:04 #15
Er banneren officiel størrelse?
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 23:09 #16
Jeg har tjekket i 800*600, 1024*768 og den opløsning jeg selv kører i 1152*864
Havde frygtet det med bredden ville blive et for stort problem ;), men må nok give ret, siden skal minimum være 700pxl i stedet for de 500
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2003 - 23:10 #17
banneret er standard banner størrelse (for "store" bannere) hvis vi snakker om det øverste... håber ikke det banneret reklamerer for får for meget gratis reklame ^^
Avatar billede iq-n Nybegynder
19. januar 2003 - 23:26 #18
det ser bare ud til den er for lav.
700 lyder bedre