Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. januar 2003 - 18:46 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvad skal jeg skrive, kom med gode idéer?.

Hej alle..

Jeg har en stil jeg skal skrive til imorgen, jeg har valgt emnet "EU", men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive og hvordan jeg skal skrive om EU ?

I stil hæftet står der kun "skriv om EU" Nogen der har nogle gode idéer til hvad og hvorden jeg skal skrive om EU..?

På forhånd tak

Suran
Avatar billede websurfer Nybegynder
19. januar 2003 - 18:48 #1
Du kan f.eks. skrive om Danmarks formandskab eller strukturen af EU's demokrati (parlamentet, kommissionen osv.)
Avatar billede soreno Praktikant
19. januar 2003 - 18:53 #3
- Om den indflydelse landbrugsstøtten har i EU.
- Motivationen for at udvide EU.
- Om konsekvenserne af en evt. fælles EU grundlov.
Avatar billede beco Nybegynder
19. januar 2003 - 18:53 #4
Hvad med at skrive om de problemer der har været i forbindelse med optagelsen af de 10 nye lande ?

Du kan søge oplysninger på www.eu-oplysningen.dk
Avatar billede soreno Praktikant
19. januar 2003 - 19:00 #5
På hvilket niveau skal opgaves udarbejdes (skoletrin) ?
(mine forslag vil kræve en del research - så hvis det er en folkeskoleopgave der skal afleveres i morgen kl. 8:05, så er det nok en dårlig ide at gå igang med mine forslag..)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
19. januar 2003 - 19:27 #6
Det er 9. klasse FOlkeskole..

Men kom med dit forslag :)

Suran