Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
19. januar 2003 - 14:24 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gratis sms´er

Er der ingen steder hvor man kan sende gratis sms´er mere
Avatar billede carstone Praktikant
19. januar 2003 - 14:25 #1
Avatar billede ffn Nybegynder
19. januar 2003 - 14:25 #2
Avatar billede ffn Nybegynder
19. januar 2003 - 14:27 #3
jeg plejer altid at sende en test sms til mig selv inden jeg sender nogle, hvis ikke den når frem i løbet af kort tid prøver jeg et andet sted, men jeg synes generalt at coolsms er dem jeg har bedst erfaringer med!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:32 #4
Der findes hundredevis af spørgsmål vedr. lige nøjagtig dette spørgsmål her på eksperten, oppe i højre hjørne er der sådan et lille smart felt hvor der står søg. Det vil sige at man kan skrive f.eks. "Gratis sms" og så kommer der en masse svar på akurat samme spørgsmål. Smart ik! BRUG DET FOR SØREN!

http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=Gratis+sms&x=1&y=6
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2003 - 14:33 #5
Opret dig som bruger hos http://www.tdcmobil.dk/u_20592.htm - det er nok det tætteste du kommer på gratis sms... her får du 10 gratis om dagen
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 14:36 #6
*SUK* Hvornår bliver den søgefunktion mon tydeliggjort.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
19. januar 2003 - 14:37 #7
Icq er også fin at sende sms'er fra.. den virker altid for mig og de kommer hurtig frem.. Et andet plus er også at man kan sende til udlandet
Avatar billede 2pal Nybegynder
19. januar 2003 - 14:39 #8
Avatar billede moreless Nybegynder
19. januar 2003 - 15:13 #9
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2003 - 16:42 #10
knoc-turnal >> Jeg har ikke fået én eneste sms af dem der er sendt til mig og dem jeg har sent til har heller ikke fået. Så at sms funktionen fra icq er god, er en sandhed med modifikationer.
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
18. februar 2003 - 19:10 #11
der er ingen af dem der virker
Avatar billede fromsej Praktikant
18. februar 2003 - 19:15 #12
Du har da ellers haft tid til at prøve.*S*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. februar 2003 - 19:21 #13
Jeg bruger da ellers tdcmobil.dk dagligt, uden nogen problemer
Avatar billede carstone Praktikant
19. februar 2003 - 07:20 #14
det virker uden problemer her. lidt plat af dig at du siger tak på den måde..
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 10:27 #15
Rart at ens indsats værdsættes :( , men man har jo lov til at tage sine forholdsregler.
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. november 2003 - 12:43 #16