Avatar billede klingeling Nybegynder
19. januar 2003 - 10:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udfald

Jeg har et efterhånden stort problem. Jeg kører ftp og ville gerne igang med hjemmeside også. Men der sker det at en gang i mellem er det som om der er udfald......eh....på et eller andet. For ud af ingenting kan man ikke logge på min ftp ej heller komme på min hjemmeside. Så skal jeg bare lige starte programmet igen og så kører det for en stund igen. Kunne tænke mig at hører om nogen ved hvad det kan skyldes.................Og nej ikke opsætnings fejl af programmer, så spar på den  ;o)
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 10:43 #1
Først hvikle FTP taler vi om?

Køre FTP som en service og på hvilk
Avatar billede klingeling Nybegynder
19. januar 2003 - 11:00 #2
det er bulletpro. og ja det er bare så mine venner kan komme på og hente ..........
Avatar billede klingeling Nybegynder
19. januar 2003 - 11:56 #3
er der ikke nogen der ved noget ??
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 11:58 #4
Hvilke netkort har du.

Prøv at gå i netkort og i konfiguration og se på strømstyring og det er slået til.
Hvis det er slå det fra.
Det er et gennerelt problem.
Avatar billede klingeling Nybegynder
19. januar 2003 - 12:09 #5
den var slået til, at slukke...........det skal sgu nok hjælpe........håber jeg
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 12:13 #6
Det vil virke.