Avatar billede haboja Nybegynder
18. januar 2003 - 23:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Satellitbilleder

Hej Alle

Hmmmmmmm… jeg har engang for længe siden været inde på et par sider hvor man kunne taste en adresse/lokalitet ind og derefter zoome ind (ned) på adressen, fx. ens adresse så kunne man se sit eget hus som luftfoto. Er der nogle der kender www… adresser på sådan sider???
Avatar billede fromsej Praktikant
18. januar 2003 - 23:16 #1
Jubii kunne , men de er ved at lave siden om.
Avatar billede lap Nybegynder
18. januar 2003 - 23:17 #2
Avatar billede caroc Praktikant
18. januar 2003 - 23:18 #3
Avatar billede haboja Nybegynder
18. januar 2003 - 23:19 #4
har lige været inde på terraserver... øh hvordan gør man??
Avatar billede lap Nybegynder
18. januar 2003 - 23:22 #5
via search, men indholdet er vist blevet et betalingsprodukt - oprindelig var det m$'s største sql-server

Fundet billede fra tyskland - drop mit svar - serveren er ikke god nok længere.
Avatar billede haboja Nybegynder
18. januar 2003 - 23:33 #6
coroc det er noget af set jeg mener men de billeder er jo ikke "live"
Avatar billede haboja Nybegynder
18. januar 2003 - 23:34 #7
ok lap tak alligevel
Avatar billede caroc Praktikant
19. januar 2003 - 00:14 #8
tvivler på du finder et live - gratis - det ville jo koste en del af skulle bruge en satelit konstant til det formål
Avatar billede haboja Nybegynder
19. januar 2003 - 00:35 #9
coroc mener at jeg har været inde på en amerikansk siden, som havde noget underligt, man kunne ikke tage print screen af billedet(siden), siden kom godt nok men der hvor billedet var var der en sort firkant. Man kunne naturligvis heller ikke højreklikke, så kom der en menu, med priser på billedet.
Avatar billede kenp Novice
19. januar 2003 - 10:30 #10
Jeg vil bare lige gøre opmærksom at de fleste amter har den service gangske gratis. Dette er f.eks. Roskilde Amt

http://gis.ra.dk/