Avatar billede chadk Nybegynder
18. januar 2003 - 22:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

guide for newbies!

skal bruge end ansk totorial til og lære og laveting i photo shop, skal lave et banner til min side og måske en menu bar!, har prøvet på prodic, men der er bare hvordan man laver en ting, har aldrig brugt photot shop før så ved intet,
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2003 - 22:35 #1
vil nu sige at det hele bliver gennemgået på prodic.dk, under toolsmenu og palettere
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. januar 2003 - 22:36 #2
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2003 - 00:52 #3
Gå op på biblioteket og se hvad de har af bøger o.s.v.
De burde have bl.a. Photoshop 6.0 fra IDG-forlag, Adobe Photoshop Classroom In A Book fra Adobe Press og Photoshop Tips og Tricks.
Hvis de ikke har den på hylden, kan du få dem til at bestille dem hjem. Kik i dem og se om det er noget du kan bruge og køb så en eller to af dem senere hos boghandleren.
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
21. januar 2003 - 00:42 #4
www.netskole.dk
-deres digital billedbehandling kursus.
-deres materiale er på dansk, meget ligefremt og du får styr på det grundlæggende incl. web. Kurset koster vistnok 400-500 kr. og foregår hjemmefra; du emailer opgaver til en der retter skidtet osv.
Avatar billede staz Nybegynder
30. januar 2003 - 22:04 #5
tilmeld dig comigang.dk og vent et stykke tid ;)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
01. februar 2003 - 10:30 #6
Photoshop bible er en glimrende bog, og så er der jo altid manualen...

ellers kan du prøve at skrive photoshop tuts på google
Avatar billede miss-g Seniormester
05. februar 2003 - 22:30 #7
Adobe laver gratis seminarer/kurser så man kan lære deres programmer at kende. Link til deres hjemmeside:

http://adobe.mogul.fi/events/list.cfm?CountryID=27

Ang. Photoshop.. hvis du ikke har opdaget det, så er der 2 programmer i et.

Adobe Photoshop og Adobe Image ready. Det er nok sidstnævnte man vil bruge til at lave bannere, men sidder man med et billede, så kan man trykke på en knap og vupti, så har man det i photoshop, tryk igen, og det er i Image ready. (ved ikke om du forstår hvad jeg siger) *G*

Mener også man kan købe et IDG hæfte..... Photoshop...kom i gang. Prøv at se på deres hjemmeside: http://www.idg.dk
Avatar billede chadk Nybegynder
08. marts 2003 - 14:41 #8
Ingen svar jeg kan bruge :(