Avatar billede funkytoget Nybegynder
18. januar 2003 - 20:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny computer fryser

Har en AMD xp2000 på et ecs k7sem bundkort, der er onboad sis grafikkort , men har sat et geforce 2 mx 400 i. alle spil fryser efter ca. 10 min. Har i nogle forslag
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
18. januar 2003 - 20:42 #1
Jeg har ingen forslag, men det samme problem.

Mit motherboard er KT3 (fra MicroStar), AMD1400 med en GeForce 4-kort på.

Jeg lytter med.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2003 - 21:26 #2
http://www.tweak.dk/nvidia.php prøv Detonator 30.82  (Officiel WHQL)
Avatar billede beorndesign Nybegynder
18. januar 2003 - 21:29 #3
1. Vær sikker på at onboard grafikkortet er disabled i bios
2. Afinstaller alle drivers til grafikkortet - både under tilføj/fjern programmer og enhedshåndtering.
3. Download de nyeste drivers fra producenten af grafikkortet og installer dem.
4. Check at der ingen konflikter er under enhedshåndtering, og at de rigtige enheder er installeret.
Avatar billede funkytoget Nybegynder
18. januar 2003 - 21:34 #4
til Metal hansen: hvorfor skal jeg ikke vælge den nyeste driver 42...

til Beorndesign: har en stand bios, den blå med gul skrift, hvor disabler jeg onbard grafikkorten..
Avatar billede beorndesign Nybegynder
18. januar 2003 - 22:01 #5
Det burde være under 'Integrated Periperals' - har ikke et selv et med onboard grafikkort. M.h.t. drivers, vil det være bedst at downloade dem direkte fra producenten, da de vil understøtte alle funktioner i dit grafikkort 100% (bare min mening).
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2003 - 22:28 #6
funkytoget > det er den mest stabile - der er meget stor forskel på dem, nemlig - trust me :)
Avatar billede fortes Nybegynder
19. januar 2003 - 12:15 #7
hvor varm er processoren?
når spillene fryser, kommer der så farveaflejringer i toppen af skærmen?
Avatar billede pindski Nybegynder
19. januar 2003 - 14:04 #8
jeg har haft samme problem, og det viste sig at der var fejl på mit motherboard. Jeg fik den checket, og det gik ind under garantien, så jeg slap ikke en krone.

Prøv evt at returnere din comp, til et servicecheck.
Avatar billede madsdanmark Nybegynder
06. februar 2003 - 16:02 #9
Enten er det ram fejl eller din BIOS skal opgraderes (v. 1.2a)