Avatar billede k_s Nybegynder
18. januar 2003 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

satellitbilledrer

hej

Jeg har set en side hvor man via satellit kunne finde et billede af sit hus og købe det.

Kan ikke huske adresen på dette, hvem kan hjælpe.
PS. linket til denne side var fundet i et spam her.
Avatar billede popsy Novice
18. januar 2003 - 15:17 #1
Avatar billede popsy Novice
18. januar 2003 - 15:18 #2
:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2003 - 15:28 #3
Her kan du købe satelitbilleder af havd som helst hvis du har penge nok. Ønsker du billeder af f.eks. isral, militære installationer i USA og Rusland, skal du nok have nationalbanker og lidt extra i ryggen. Du findes i en opløsning på 1 meter, man kan snart fås ned til 50 cm (er kommet eller kommer lige straks)

http://www.spaceimaging.com/
Avatar billede k_s Nybegynder
18. januar 2003 - 15:37 #4
ja det var den tak
lukker