Avatar billede kampvogn Nybegynder
17. januar 2003 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Systems Studio DV Plus skal overfører video til PC

Jeg har købt et Pinnacle Systems Studio DV Plus og sat det i min PC som er en 1600 mhz med 80 gb hd,

så har jeg købt et kabel fra min video's scartstik til Pinnacle Systems Studio DV Plus s-video indgang og nu ville jeg så gerne have overført mine VHS videobånd til min PC, men det virker ikke - jeg får at vide at jeg skal reconnecte/disconnecte mit 1394 cable,

hvis jeg går ind i opsætningen er der ikke andre valgmuligheder end Pinnacle 1394 og inde i tools er der 2 muligheder nemlig AM capture og PCI Performance Enhancer -

er der nogen som ved hvad der går galt
Avatar billede zenze Nybegynder
17. januar 2003 - 21:02 #1
Du kan vist ikke optage fra analog kilde på dit Pinnacle DV PLUS, men derimod overspille til analog fra PC.
Avatar billede zenze Nybegynder
17. januar 2003 - 21:06 #2
Avatar billede mo- Novice
18. januar 2003 - 04:18 #3
hva' sker der her???
Avatar billede kampvogn Nybegynder
23. januar 2003 - 17:11 #4
Zenze - Det var jo ikke lige det jeg håbede på, men send et svar så er der lidt point til dig som tak fordi du gav dig tid til at dele din viden

Kampvogn
Avatar billede zenze Nybegynder
23. januar 2003 - 18:02 #5
mo- >> Se nederste skema, som viser at man har mulighed for at køre det grabbede DV ud analogt - på videorecorder eller lign.
Avatar billede zenze Nybegynder
23. januar 2003 - 18:06 #6
Du kan derimod ikke grabbe analoge videooptagelser, men iøvrigt også gemme på digtal medie: CD eller Digitale tapes.