Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2003 - 18:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

SMS vedhæftning af fil

Hvor finder jeg et program som kan sende en sms med en vedhæftet fil (ringetone/logo), det skal helst være et jeg kan installere på pc'en men ingen betingelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2003 - 18:57 #1
Er du sikker på at det er noget der kan lade sig gøre?
Avatar billede plektor Nybegynder
17. januar 2003 - 18:58 #2
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre... Jeg er 99,9% sikker
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2003 - 19:27 #3
http://www.opm-2.com/

Oxygen Phone Manager II kan sende både logoer og ringetoner...

Virker fortrinligt hos mig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2003 - 19:32 #4
isl9960> hvor står der at det program kan sende en sms hvor der er vedhætftet en sms? iflg. hvad jeg ved, kan en mobiltelefon ikke modtage en sådan sms....
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2003 - 19:34 #5
Support for all logo types: editing, uploading to phone, sending via SMS

Logoer og ringetoner bliver sendt som sms'er.

Som sagt taler jeg ikke om noget jeg ikke selv har prøvet/bruger...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2003 - 19:36 #6
ja det skriver de jo bare at programmet understøtter edit af logo - upload til mobiltelefon - og at det kan sende et logo via sms.

Dvs. jeg kan skrive en sms hvori der står hej med dig og så vedhæfte en ringetone.... det har jeg aldrig hørt om...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2003 - 19:37 #7
rebecca> sorry for spam - isl9960> stigers@stofanet.dk el. icq: 120770352 - vil gerne have en forklaring for jeg er lost :)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2003 - 19:51 #8
Efter at have kosulteret med john_stigers :o)

Jeg går ud fra at det du mener er at kunne sende logoer og ringetoner - ikke som sådan at sende en sms-besked med logoet/ringetonen i baggrunden/vedhæftet... ?
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2003 - 20:46 #9
det jeg mener er at man kan hente en /et logo/ringetone på nettet via sin mobil, det jeg så gerne ville have var at hvis jeg nu har et logo/ringetone på min pc, så ville jeg gerne kunne sende den ringetone/logo til min mobil via sms altså vedhæfte den til en sms
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2003 - 20:48 #10
Grunden til det er nemlig at min samlever har en siemens C45 mobiltelefon med sonofon abb. telefonen understøtter logoer og ringetoner men det gør sonofon ikke til den telefon.
Derfor ville jeg gerne hvis det kan lade sig gøre over pc'en
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2003 - 20:52 #11
isl19960>>> det er desværre kun til nokia ved du hvor der er et til en siemens c45
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2003 - 21:31 #12
Nu har jeg siddet og ledt lidt... Jeg kan desværre ikke finde noget til Siemens C45...

Jeg tror det bliver svært at finde - Nokia er trods alt lidt mere populær. Og dermed bliver der også lavet lidt mere software til dem.
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2003 - 22:04 #13
lade spg, stå lidt