Avatar billede hazart Nybegynder
17. januar 2003 - 10:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

www.haz.dk <-- Mangler design :o(

Har du et design til at ligge som du aldrig fik brugt, eller solgt. Så mangler www.haz.dk et fedt design.

Haz.dk har ingen penge, da alt er gratis på siden. Så hvad du kan få til gengæld er dit navn nævnt og et link til din side. (Samt 200 point på eksperten *hehe*)

Overskriften skal være noget med gratis webhotel. Ideen er at man kan oprette et gratis webhotel, gratis email adresser og gratis mysql database.

Svar på denne tråd eller "mailto: info@haz.dk"
Avatar billede blyno Praktikant
17. januar 2003 - 10:52 #1
Prøv lige at kigge nærmere på denne tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/276705
Avatar billede gizp Nybegynder
17. januar 2003 - 14:45 #2
Jeg vil lige kigge, eller laver jeg måske et nyt!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. januar 2003 - 21:32 #3
har du fundet et layout, eller kan jeg foresætte med at lave et eller andet til dig
Avatar billede hazart Nybegynder
17. januar 2003 - 21:34 #4
Nej, jeg har desværre ikke fundet noget endnu.
jeg var ellers ved at leje lidt med noget... www.haz.dk/design.php
Meen jeg er ikke rigtig tilfreds.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. januar 2003 - 21:41 #5
jeg kommer lige med et forslag om to sek
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. januar 2003 - 21:57 #6
http://localhost:8081/choko/index.gif

her er lige et hurtigt forsøg sig hvad du mener

kan du bruge det, fjernes CHOKOBEAR_Dk
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. januar 2003 - 21:58 #7
http://www.indbrudstyv.dk:8081/choko/index.gif her er den glemte lige at det ikke er localhost hehe
Avatar billede initializing Nybegynder
17. januar 2003 - 21:59 #8
IP, Choko..?
Avatar billede hazart Nybegynder
17. januar 2003 - 22:34 #9
Choko --> Ej, det skal være meget mere kommercielt og troværdigt design. Ikke så mange bløde linjer og alt det. Siden skal simpelthen stinke af stabilitet, råstyrke og effektivitet.
Avatar billede gizp Nybegynder
19. januar 2003 - 10:48 #10
Mit forsøg kommer senest imorgen, har haft lidt travt!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
19. januar 2003 - 15:46 #11
ja det er rigtig nok, Den er også alt for sjusket det er min, jeg prøver lige et mere seriøst bud, hvilken str. vil di erne have det ca. skal være
Avatar billede gizp Nybegynder
20. januar 2003 - 08:00 #12
http://damkjaer.frip.dk/exp/haz.htm SÅdanne, håber du kan bruge den!
Avatar billede soelver Nybegynder
22. januar 2003 - 21:11 #13
http://www.soelver.dk/img/hazart.jpg

Et gammelt et jeg havde til at ligge.
Ikke slicet eller andet fancy. Det er en psdfil, så kan du bruge det, så må du tage det som det er.
Avatar billede hazart Nybegynder
22. januar 2003 - 21:44 #14
Øhh, hvorfor har den afvist svarene?
Jeg ville have givet alle lige meget...

Når, men anyways en af mine venner kontaktede mig og han er igang med noget ret flot synes jeg selv... Han er også villig til at kaste noget tid efter det... Derfor spreder jeg bare pointene lige mellem alle dem der har hjulpet.
Avatar billede soelver Nybegynder
22. januar 2003 - 22:04 #15
Well Haz. Vi har heller ikke tid til at hænge ud her mere. Tb er oppe igen ;)