Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:16 Der er 20 kommentarer og
4 løsninger

Må man have sex når man er gravid?

Hej

Må man have sex når man er gravid?

Find nogle Url's!

/DHD
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. januar 2003 - 10:17 #1
Ja det er jeg ret sikker på.
Avatar billede virtus Nybegynder
17. januar 2003 - 10:18 #2
Hvis du har korrekt installeret antivirus kan jeg ikke se noget problem

Virtus
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. januar 2003 - 10:19 #3
Om det så er spændende at ligge og hive i nogle lange lilla'e blodsprængte jader er så individuelt *LOOooOOL*
Avatar billede sthen Nybegynder
17. januar 2003 - 10:19 #4
Ja det må man gerne.

Der er ingen fare forbundet med det for fosteret, og man kan jo ikke blive gravid én gang til under en graviditet.

Ønskes yderligere dokumentation, er det vel bedst at spørge læge/sundhedsplejerske/jordemoder.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:21 #5
Okey.. er der ik et sted hvor jeg kan læse om det ? jeg er meget interesseret ..
Avatar billede virtus Nybegynder
17. januar 2003 - 10:21 #6
Er det dig eller kone der er gravid ??
Er det dig så er det nok ikke såå godt, for det kan umuligt være normalt.. =)

Virtus.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:23 #7
Hmm.. det er mig.. men ehh.. sådan er der vel mange der har det ?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:24 #8
Ej jeg joker bare.. vi er igang med at lave noget om graviditet i skolen ... så skulle bare lige høre..

er der ik en adresse hvor jeg kan læse noget om det ?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. januar 2003 - 10:25 #9
Ja det må du gerne, Fosteret har godt af at mærke kærligheden mellem mor og far, og der kan ikke ske noget ved det, Med mindre du er meget voldsom

http://www.netjordemoderen.dk/default.asp?objectid={B805A2DD-48E7-4126-804A-9E1D904F767E}

MC - Selv Far
Avatar billede arvad Nybegynder
17. januar 2003 - 10:27 #10
Hvis du har set Junior så skal du til at passe på :-)

Derudover kan der ikke ske andet end det at du knepper øjnene ud på barnet og hvad gør det?? For så kommer det jo til at ligne dig ;-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. januar 2003 - 10:27 #11
Jeg svare dig gerne som hvis du skulle have yderlige sp

MC
Avatar billede arvad Nybegynder
17. januar 2003 - 10:28 #12
Sorry, men det er jo fredag *SS*
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:30 #14
MC.Lucifer: Kan mænd også få fødsels depressioner?
Avatar billede fcs Novice
17. januar 2003 - 10:30 #15
Lad os lige prøve at holde en sober tone - også selv om det er fredag ;-)

FCS/Coadmin
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. januar 2003 - 10:31 #16
hvis i har lyst, er det helt fint. vær dog opmærksom på at nogen (han eller hun) mister lysten når der er en graviditet igang. lad være med at presse formeget på hvis det er tilfældet.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:33 #17
Okey.. vi prøver at holde lidt igen så :D...

Nogen der har en url til hvordan en fødsel foregår?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. januar 2003 - 10:37 #18
Ja mænd kan sagtens få en fødsels depresion, den vider sig bare en smule anderledes end ved kvinder

Mænd kan være fraværende over for barnet og kæresten, De går mere eller mindre rundt i en tåge af angst og had, ikke et bevist had, Men et under bevist had til barnet, som de elsker, Lyder mærkeligt men det kan de

Da min knægt blev født reagerede jeg extremt mærkeligt.
Jeg havde sådanne glædet mig og jeg støttede min kone og hjlp til på føde gangen, MEn da han til sidst kom ud, Brød jeg totlat sammen, Ikke af glæde men af angst

Jeg ville ikke se ham, Jeg ville ikke se på min kone , Jeg gik bare grædende ud af døren, Og gik ud og røg en smøg uden for, Stor skælvende, Rystede over hele kroppen, og var panisk bange. Ved ikke over hvad, men der gik 30 min før jeg kom til bage og skævede over til det barn der lå der og var mit...

Nu er det noget andet, Jeg elsker at lege med ham og lave balade så vi sammen driver hans mor til vandvid he he

MC
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:39 #20
Okey.. det lyder ikke så sjovt..

men tak for svaret :>
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. januar 2003 - 10:39 #21
En virkelig god side er

www.mor-far.dk

kig under beretninger der for du beretninger fra brugerne, som de har oplevet det, og ikke fra en emsy jordemoder

MC
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
17. januar 2003 - 10:43 #22
Okey.. tak for de mange svar.. skal ind og have fysik nu.. jeg edeler pointene mellem jer :)
Avatar billede kenp Novice
17. januar 2003 - 14:15 #23
Det er da rart at vide man godt må dyrke sex under en graviditet, eller har min kommende unge da snart taget skade :)