Avatar billede spyro.dk Nybegynder
16. januar 2003 - 19:22 Der er 2 løsninger

formular med udtræk fra db

hej

jeg mangler lidt hjælp/forklaring/link.

jeg er ved at lave en formular, der skal indeholde.

Titel:
novelle:
bruger navn:(dette er ikke noget som brugern ser,men et udtræk fra en db.)
uge nummer (dette er heller ikke noget man ser.)

det er meningen at man skal kunne vælge imellem et link til novelle samling eller ugens noveller,(der sener skal udbygges med en afstemning.)

så er spørgsmålet hvordan gør jeg dette og hvad skal tabelen i db indeholde???

databasen er access.

mvh spyro.dk
Avatar billede bredum Nybegynder
17. januar 2003 - 13:23 #1
du kan finde det her:
http://www.html.dk/tutorials/asp/
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
02. februar 2003 - 10:17 #2
hej bredum
undskyld at der er gået så lang tid med at svarer :O)
det link til html.dk kender jeg i forvejen, og der står heller ikke noget om,
hvordan man laver et udtræk fra en db til en formular som skal indsættes i en anden db.

jeg finder nok på noget andet men du får lidt point for dit for søg og vente tiden
mvh spyro.dk