Avatar billede gordonfr Nybegynder
27. oktober 2000 - 10:53 Der er 7 kommentarer

Outlook Express

Min computer skal have et nyt cd-romdrev-det tager ca.2-3 uger,i mellemtiden må jeg bruge min gamle 486èr der kun har 8 ram-og for lille en harddisk til Outlook Express 5.0

Kan jeg få Outlook E.til automatisk at overføre min e-mail post(indkommende breve) til min anden e-mailadresse her(forum.dk) mens computeren er på værksted?
Avatar billede handmade Nybegynder
27. oktober 2000 - 10:58 #1
Det ville være smartere, hvis du hos din ISP oprettede en forwarding af din mail. Kan gøres hos de fleste
Avatar billede handmade Nybegynder
27. oktober 2000 - 10:59 #2
2-3 uger for et nyt CD-Rom drev: det kan gøres på 2-3 minutter:-))
Avatar billede cstern Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:00 #3
Outlook findes på din klient PC så du skal bare sætte det op på din nye (gamle) PC. Husk blot at du ikke skal slette mailen på serveren (opsætning i Outlook på erstatningsmaskinen), ellers kan du ikke hente det der er kommet i reparationstiden til den oprindelige maskine når du får den tilbage fra rep.

Er det en garantireparation af CD\'en - for hvis ikke er det en udskiftning du kan klare på 10 min...
Avatar billede cstern Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:01 #4
o- forresten jeg læste ikke dit spørgsmål ordentligt. Du kan ikke bruge outlook på erstatningspcen. Så brug forums webmail i mellemtiden. Bare gå ind på www.forum.dk og log dig på. Så kan du bare fortsætte med outlook når den anden maskine kommer tilbage-
Avatar billede cstern Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:02 #5
goddammit jeg er for hurtig på aftærkkeren. Handmade har svaret det rigtige svar.
Avatar billede handmade Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:06 #6
Ja, jeg skulle jo tjene de points, jeg lige har givet dig, cstern, Gyngerne og Karrusellerne du ved :-))
Avatar billede cstern Nybegynder
27. oktober 2000 - 11:14 #7
*G*