Avatar billede r9 Nybegynder
16. januar 2003 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iNotes

Hejsa.

Lige nu har jeg en notes klient kørende på en win server.
Klienten henter mail's via pop3, som jeg læser lokalt eller via remote desktop.

Hvad kræves for at jeg kan tilgå mine mail's og min kalender udefra via iNotes? (i en browser)

Er det nok med en notes klient og iNotes?

Eller skal jeg bruge en domino server?
Avatar billede karstenv Nybegynder
16. januar 2003 - 11:49 #1
Du skal kunne connecte din Mailserver udefra internettet, dvs. den skal køre http, og din mailbox skal have det rigtige design, du skal også have defineret et internetpassword på dit persondokument i Domino Direktory (NAB)

Så du skal bruge en Dominoserver JA

MVH KarstenV
Avatar billede r9 Nybegynder
19. januar 2003 - 13:55 #2
ok.