Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. januar 2003 - 11:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

border-collapse: collapse????? Frontpage 2002/XP

Hver eneste gang jeg laver en table eller editerer en table i den nyeste Frontpage, så indsættes automatisk dette i table-tag:

style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111"

Det er bare så VILDT irriterende!!!!! Selvom jeg sletter det, så kommer det hurtigt igen (ved edit/copy osv).

Er der nogen der ved hvordan man får Frontpage til IKKE at skrive dette automatisk? - Så bliver jeg en lykkelig mand  ;o)
Avatar billede kaage Nybegynder
16. januar 2003 - 11:08 #1
Jeg mener du kan indstille det når du vælger at oprette en ny tabel. Så klikker du på typografi - der fjerner du så border-collapse og HUSK så at klikke af, at du vil gemme dette som standard for nye tabeller..

Håber det kan hjælpe..

Kaage
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. januar 2003 - 11:14 #2
Ellers en rigtig god idé, men det kan man ikke. Det er ikke muligt at fjerne border-collapse i dialogboksen - jeg kan ihvertfald ikke.
Avatar billede kaage Nybegynder
16. januar 2003 - 11:30 #3
OK, nu har jeg fundet en løsning.. Tror jeg.

Hvis du går ind i Sideindstillinger -> Kompabilitet

Og slår CSS 1 formatering fra - så skulle det virke. Her hos mig ser det fint ud og der er ingen border-collapse...
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. januar 2003 - 12:20 #4
KANON!!!!!!!!!
Du er for sej! ---- 1000 tak  :o)))
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. januar 2003 - 12:20 #5
skriv lige med "Svar" afkrydset - så jeg kan overføre point til dig  ;o)
Avatar billede kaage Nybegynder
16. januar 2003 - 12:56 #6
Svar... ;o) og selv tak!