Avatar billede sbay Nybegynder
16. januar 2003 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HASTER - Resourcekalenderen

Puha det er træls! Vi har lavet nogle justeringer i resourcedatabasen og nu påstår Notes hårdnakket at et bestemt lokale allerede er reserveret, men det fremgår IKKE i nogle af views'ne. Hvor f..... finder den så, at lokalet er optaget! Jeg vil MEGET gerne slette disse reserveringer, men ved ikke hvor eller hvordan. Hjælp udbedes!
Avatar billede jogii Nybegynder
16. januar 2003 - 10:11 #1
Du kan udføre forskellige kommandoer op imod server modulet SCHED. Start Domino Administrator, Vælg Server -> Status -> Server Tasks. Højreklik på modulet SCHEDULE MANAGER og vælg TELL.
Herfra kan der vælges forskellige muligheder.
En af mulighederne er at validere info for én eller alle resourcer. Eller udskrive en statistik for én eller alle resourcer.

Du kan også slette alle dokumenter i BUSYTIME.NSF (mens SCHED er slukket) og genstarte SCHED.

Hvis du stadig har problemer, så kan der være ret besværligt at finde problemet.
Generelt gælder det om at holde øje med dokumenter der indeholder $BusyName og navnet på den pågældende resource.

Hvilke slags justeringer har I foretaget i resourcedatabasen?
Avatar billede sbay Nybegynder
16. januar 2003 - 10:24 #2
Ok - jeg prøver lige ovenstående.

Vi har slettet et site og nogle lokaler herunder - for at oprette lokalerne under et andet site! Og herefter brokker den sig!
Avatar billede sbay Nybegynder
16. januar 2003 - 11:01 #3
Jeg for en fejl når jeg prøver at opdatere Freetime - den siger at den ikke kan finde folk i adressebogen!

Problemet er desværre ikke løst endnu
Avatar billede sbay Nybegynder
16. januar 2003 - 15:58 #4
Mange tak - fik løste de fleste problemer hen ad vejen!