Avatar billede dalle Nybegynder
15. januar 2003 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zulu på modtager fra Viasat

Jeg har en Viasat digital modtager med et viasat abnonment. Problemet er at jeg gerne vil se Zulu. Kan jeg bruge et kort fra Canal Digital på min Viasat modtager?
Avatar billede prodic Mester
15. januar 2003 - 18:39 #1
Såvidt jeg husker kræver det et specielt modul for at kunne tage Canal Digital. Og korttypen til Canal Digitals kort skulle ikke kunne anvendes i en Viasat modtager, medmindre netop den modtager har det modul indbygget. Det kan man tvivle på er tilfældet, da de 2 er konkurrenter. :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. januar 2003 - 18:44 #2
Du skal købe dig et cam modul (ca. 800 kr) hvis du vil kunne se conax formattet på en viaccess modtager.

Jeg vil personligt anbefale at droppe en viasat og/eller canal digital modtager, både pga at de kun virker med et format standard, og pga deres performance. Dette gælder både Nokia, Triax såvel som mindre kendte mærker.

Køb istedet en Force modtager (er iøvrigt dansk), den kan standard modtage både conax og viaccess.
Herhjemme er den halvdyr, men på www.satarmy.de er den ret billigt (har selv handlet der).

Desuden har Force D-master serien vundet alle nordiske sattelit test de senste 3 år i træk.
Avatar billede dalle Nybegynder
16. januar 2003 - 17:34 #3
Pelkjær, giv et svar hvis du vil have point
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. januar 2003 - 13:17 #4
ok :)

ps: får ikke mails fra E - så har lidt svært ved at opdage aktivitet i sp. jeg deltager i..