Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 16:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skrifttyper/Fonts

Hej alle sammen jeg sidder lige og mangler en skrifttype som skal ligne noget et barn har skrevet... Jeg har før selv haft en som vist nok hedder noget med ITC til sidst men hvis i har andre forslag ville jeg da gerne se dem...
15. januar 2003 - 16:58 #1
Gå ind på www.identifont.com.

I afsnittet Find a Font, søger du på ordet child.

Så får du en række forskellige fonte, du kan vælge mellem et 5-årigt barns skrift, et 6-årigt... osv.
Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 17:15 #2
jeg kan ikke lide dem... Men kan i ikke finde sådan en barne skrifttype som slutter på ITC jeg tror den hedder kristen ITC men er ikke sikker på det der ITC...
Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 17:17 #3
Den ligger her og sådan ser den ud... http://www.identifont.com/show?3EM men hvordan downloader jeg den???
15. januar 2003 - 17:24 #4
Følg vejledningen på siden.
Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 17:27 #5
Der står "Buy this font online from" er det da ikke lovligt bare at downloade den gratis???
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
15. januar 2003 - 17:28 #6
ttf filen hedder comic sans
Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 17:36 #7
Nej det er heller ikke comic sans... Det er kristen ITC
15. januar 2003 - 17:36 #8
ITC Kristen-fonten er beskyttet af ophavsret og kan ikke legalt downloades gratis nogen steder.
Avatar billede exe-s Nybegynder
15. januar 2003 - 17:43 #9
Jeg vidste sQ ikke at man kunne have ophavsret på skrifttyper men hvad fanden du får pointene alligevel... (Min fejl) og tak fordi du brugte din tid på det...