Avatar billede regitze Nybegynder
15. januar 2003 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

C5 . Indføres ny skrifttype på printer !

Morn:-)
C5 version 3.0

Kort og godt - opskriften på hvordan man indføre en ny skrfttype på C5 printeren og derefter på udskriften ??

Det drejer sig om skrifttypen Futura og OrdFaktura rapport ?.

Eller hvor jeg evt kan finde "hint" via partnerguide syntes nemlig jeg blæst forbi den engang men kan selvfølig ikke finde det nu vel ! !

God dag

Mvh
Regitze
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 11:37 #1
I udviklingskonsollen rettes printeren "Standard Windows" under PRD - Ret

Under skifttyper skriver du ved eks. 10 pitch: Arial udfor Skrifttype. Hvis computeren kender det navn du skriver (=skrifttypen er installeret), vil denne herefter blive benyttet, når du i rapporten vælger 10 pitch. Hvis typen ikke er kendt, vil du blive spurgt første gang du skriver ud, hvilken skriftype du vil benytte til eks.vis Arial.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 11:38 #2
Det samme gør sig naturligvis gældende med Futura
Avatar billede yvonne Nybegynder
16. januar 2003 - 09:35 #3
okay da det prøves *ss*
Avatar billede regitze Nybegynder
05. februar 2003 - 17:27 #4
sorry havde helt glemt at lukke dette spg. og takker for hjælpen

ha en fortsat god dag - :-)
Avatar billede regitze Nybegynder
05. februar 2003 - 17:46 #5
nej har da ikke afvist svar du skulle da have point - hvad nu ?? *griner* eller her du fået dem *LOL*