Avatar billede ulstrup Nybegynder
15. januar 2003 - 00:11 Der er 7 kommentarer

pc-telephon

jeg har installeret pc-phone . der kan ringes om og de kan høre mig, men jegkan ikke høre dem.
det er som om at der er spærret for ingangen. vi har win xp. og router speed stream. og adsl. Fast ip-adresse.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. januar 2003 - 00:35 #1
Har du fuld duplex på dit lydkort?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 08:58 #2
du skulle måske overveje en anden kategori :o)

coadmin er underrettet.
Avatar billede fcs Novice
15. januar 2003 - 10:48 #3
Er flyttet til fri debat ;-)

FCS/Coadmin
Avatar billede ulstrup Nybegynder
15. januar 2003 - 17:03 #4
hvad er fuld duplex??
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. januar 2003 - 17:07 #5
det er hvor man kan tale begge samtidig. Fx. en walkie-talkie er halvt duplex, fordi kun én kan tale ad gangen. En telefon, hvor man kan tale i munden på hinanden er fuld-duplex.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. januar 2003 - 19:20 #6
Hmm Hvilket program er det?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. januar 2003 - 05:13 #7
fuld duplex er ikke noget program. Det er selve dit lydkorts hardware der er bestemmende for om det kan lade sig gøre eller ej.