Avatar billede knud35 Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:01 Der er 18 kommentarer

Tv out

Er der nogen der kan fortælle mig hvad for et tv out kort jeg skal købe, det skal sende et helt skærm billed ud.....og så skal det ikke koste for meget, mit skærm kort er 3d blaster benshee PCI/AGP 16 MB og jeg har også et mpeg kort
Avatar billede kondisko Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:11 #1
Hejsa jeg har prøvet et kort der låg på ca 500
kr. mærket er hvis nok Easy.men der er jo flere kort til de ca 500 kr og de kan alle køre med fuld skærm.har sidst set et i el-giganten
til 500 og det var med text tv og det hele!!!
Avatar billede knud35 Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:12 #2
hvar det et TV out( sådan at jeg kan se min computer skærm på mit tv)???
Avatar billede kondisko Nybegynder
26. oktober 2000 - 16:25 #3
Hej
Det kort jeg selv har haft var med out
det i el-giganten er jeg ikke sikker på men mon ikke ??.
Har du søgt på nettet og set på priser der??

Avatar billede knud35 Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:52 #4
hvor kan man købe sådan et kort på nettet???
Avatar billede kondisko Nybegynder
28. oktober 2000 - 22:32 #5
Hejsa Knud
Jeg vil da lige kigger efter det sted på Nettet
jeg så noget om det
så lægger jeg adr. her til dig
Avatar billede burningice Nybegynder
01. november 2000 - 14:21 #6
kan man få et seperat tv-out kort. Det vil jeg gerne se før jeg tror det. Nu skal det jo ikke forveksles med et tvkort som får fjernsynssignale IND på computeren. Det knud35 vil have er signalet UD af omputeren. Og det som skal til for at kunne gøre det er entet et nyt grafikkort som har tv-out eller en fjerner som har VGA indgang.
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 18:29 #7
hvis du vil se film på dit tv - så køb et hollywood + kort
Avatar billede kondisko Nybegynder
01. november 2000 - 20:11 #8
Jeg må jo så lige sige at jeg har læst det hele
forkert,det er jo som Cyber
siger.det er et 3dfx kort jeg har set med tv ud
til 700. Sorry
Kondisko.
Avatar billede burningice Nybegynder
02. november 2000 - 00:50 #9
som denboj siger... hvis du vil kunne se dvd på dit fjernsyn er et hollywood kort det eneste rigtige. Hvis du til gendgæld vil f.eks. kunne spille quake på din storskærm, så skal du ud at invistere i et ny grafikkort som har tvout.
Avatar billede kondisko Nybegynder
02. november 2000 - 16:52 #10
Cyberfessor.
Kræver det ikke meget for at for et spil til at køre rigtigt på en storskærm??
Kondisko
Avatar billede burningice Nybegynder
03. november 2000 - 20:42 #11
hvad tænker du på når du siger \"rigtigt\" ??
Avatar billede dabeast Nybegynder
04. november 2000 - 08:35 #12
Terratec\'s TValue kort, kan både hente TV signal ind, og smide det ud igen på dit TV. Det koster lige nu 395 kroner i midtdage, www.midtdata.dk.
Mit kører glimrende :)
Avatar billede kondisko Nybegynder
04. november 2000 - 11:40 #13
Cyberfessor
Jeg Mener at jeg har prøvet men det gik tit i stå fordi at den frøs billede.
men det er vel om at ha et kort der er stort nok?
Kondisko
Avatar billede burningice Nybegynder
04. november 2000 - 18:58 #14
tjaa...  definer stort... jeg har selv et G400 dualhead og det er i hvert fald stort nok. Jeg tror mere det kommer an på kvaliteten af tv-out\'et og så selve driverne...
Avatar billede freeman Nybegynder
27. november 2000 - 13:57 #15
Hej.. så vil jeg lige tillade mig at spørge her, istedet for at oprette en nyt spørgsmål..

I et TV-kort, kan man tilslutte et atennestik i det ?.. Vores hus er medlem af en atenneforenning, derfor at vi ikke Parabol, statilit eller lign..
Jeg har set at man kan få radio i kortet.. Køre det så også gennem atennestikket eller internettet ?
Avatar billede freeman Nybegynder
27. november 2000 - 13:58 #16
jeg ligger lige 25 ekstra points med til den der svare :-)
Avatar billede kondisko Nybegynder
27. november 2000 - 18:25 #17
Hejsa Freeman
jeg har et Avery kort som har et alm. stik til tv
det er helt alm fra væggen og over i kortet ...
så er det med txt tv også ......
...
Avatar billede burningice Nybegynder
28. november 2000 - 05:12 #18
ja... i et tvkort kan man godt tilslutte antenne stik... det er sådan set derfor det hedder tvkort ;)
De kort jeg har set med radio er det en almindelig reciever man tilslutter. Altså en extra ledning som opfanger radiosignalet, og så sidder der en tuner på kortet så du kan høre radio.

Håber det var svar nok, ellers spørger du bare...