Avatar billede castrol Nybegynder
13. januar 2003 - 18:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CD crack til championship manager 01-02

Hej her på eksperten!!!

Nogle der ved hvor man kan finde en cd crack til championship manager 01-02?

M.V.H

Brian
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 18:39 #1
Spørgsmålet er ulovligt...

og kategorien er forkert :)

Luk!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. januar 2003 - 18:39 #2
I følge reglerne må dit spm betragtes som ulovligt, da der bedes om ulovligt materiale (Cracks, Vira, Warez...)
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 18:40 #3
Er anmeldt!
Avatar billede castrol Nybegynder
13. januar 2003 - 19:48 #4
ja hvis du ikke har købt spillet er det ulovligt, men nu er det sådan at jeg har købt spillet originalt i en DANSK KÆDE SOM KALDES FONA
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. januar 2003 - 19:51 #5
det er det, jeg siger -- FONA burde forbydes ved lov :-)) *pun*

Smøg til side >> Hvis du har originalen - hvorfor fa'en skal du så bruge et crack ?
Avatar billede htm Nybegynder
13. januar 2003 - 19:51 #6
Og hvorfor så cracke spillet? Det er jo ulovligt, selvom du så har købt såillet!

Det at købe spillet giver dig en licens til at spille spillet, ikke til at ændre eller cracke i det!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 19:52 #7
det er hamrende ligegyldigt om du har købt spillet... Du må ikke cracke det...

Så sæt din originale cd som du jo har købt i fona i drevet og spil løs ;o)
Avatar billede fcs Novice
13. januar 2003 - 20:09 #8
Som de andre så diskret har gjort opmærksom på, så er det ulovligt at cracke spil - selvom man ha originalen. Du bedes derfor lukke dette spørgsmål hurtigst muligt.

FCS/Coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2003 - 20:36 #9
http://www.eksperten.dk/spm/79572 - er der stadig problemer?

Ellers så tag et kig her, det kan hjælpe dig fremover: http://www.friserverplads.dk/stigers/Faq.htm
Avatar billede castrol Nybegynder
13. januar 2003 - 21:41 #10
okay