Avatar billede dsj Nybegynder
13. januar 2003 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette en sequence??

Hvordan sletter man, fra klient-programmet psql, en sequence der er oprettet på en tabel? Altså hvordan er komandoen?

Min sequence er blevet oprettet idet jeg lavede en table hvor primærnøglen var af typen serial og nu har jeg slettet tabellen, men mangler at få slettet den tilbageværende sequence...
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
13. januar 2003 - 18:05 #1
DROP SEQUENCE <navn>
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
13. januar 2003 - 18:06 #2
Se iøvrigt otn.oracle.com.
Avatar billede dsj Nybegynder
13. januar 2003 - 18:17 #3
Ja, det virkede jo fint. Jeg synes egentlig PostgreSQL er lidt dårligt dokumenteret. Det er svært at finde f.eks. frem til hvordan man sletter en sequence blandt alle deres dokumenter...
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
13. januar 2003 - 18:54 #4
Ja. Dokumentationen er lidt svær at finde rundt i.