Avatar billede avest Nybegynder
13. januar 2003 - 14:55 Der er 3 kommentarer

RenderToRTItem med anden formular

Hvordan kan jeg bestemme hvilken formular der bliver brugt.

DocA er oprettet med en lang formular "Opret".
Jeg vil nu gerne oprette et nyt dokument DocB som indeholder et RTF felt med det originale dokument DocA indsat.

Men da det kun er en lille smule af teksten jeg er interesseret i vil jeg gerne benytte formularen "Resume". Denne formular benyttes allerede som oversigtsformular.

Kan jeg vælge hvilken formular jeg vil benytte ?
Avatar billede avest Nybegynder
13. januar 2003 - 14:56 #1
ANdre forslag er også velkommen
Avatar billede websmith Nybegynder
24. januar 2003 - 09:01 #2
Du kan gøre det i et views Form Formula felt.

Der indtaster man den for som skal bruges til at vise dokumenter i et view. I dette felt kan man også bruge @formulas, så man kan beregne et form navn.
Avatar billede jogii Nybegynder
29. januar 2003 - 09:39 #3
I designeren kan du prøve dette:
Form properties -> PropellerHead -> On Create -> Inherit entire selected document into Rich Text field