Avatar billede analize Nybegynder
13. januar 2003 - 13:30 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Trøje til salg

En blå sos-trøje til salg..!
Helt perfekt til vinter kulden eller stituren ;)
Pris: ca 700 (kan dog pruttes om)

-Dawid
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:32 #1
vil det ikke være en ide at smide den på www.qxl.dk
Avatar billede farmer Nybegynder
13. januar 2003 - 13:32 #2
Hmmmmm.... Jeg forstår ikke helt dit tekniske problem. Kan du prøve at uddybe det?

- men jeg vil give en femmer, hvis ærmerne er lige lange
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:33 #3
jeg tror at meningen med kategorien Diverse : Køb/salg var til hardware\software inden for it og ikke til en tøj butik
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 13:34 #4
mener at spørgsmålet ligger korrekt og vil byde 20 kr
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. januar 2003 - 13:39 #5
det er fedt der ikke er noget billede af trøjn
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 13:40 #6
hvad str. er den
Avatar billede mr-bob Nybegynder
13. januar 2003 - 13:53 #7
Farmer og Gametracker> Spørgsmålet er helt fint placeret. det har været oppe mange gange om Køb/Salg skulle være "kun til It" men det er blevet fastslået at det er til ALT der vil sælges!
Avatar billede farmer Nybegynder
13. januar 2003 - 14:09 #8
Cool nok. Og i så fald...

  Budet er oppe på 21kr!!!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 14:11 #9
30 kr
Avatar billede Chewie Novice
13. januar 2003 - 14:32 #10
30,50 Dkr
Avatar billede jens.bastrup Nybegynder
13. januar 2003 - 18:17 #11
jeg byder 30,75 hvis min hund kan passe den når vi skal ud på en stitur
Avatar billede p. Nybegynder
13. januar 2003 - 19:33 #12
50 kr hvis det er en L eller xl
Avatar billede initializing Nybegynder
13. januar 2003 - 21:15 #13
Er i ikke liiiiiidt for dumme nu? Se hvad han skriver prisen er.. Dog kan der pruttes lidt om det men betyder sgu da ikke at i får den for 20 kr. vel??
Avatar billede jens.bastrup Nybegynder
13. januar 2003 - 21:28 #14
ok så byder jeg 31 og en gammel pc der ikke virker i bytte men så vil jeg også have et redningebælte med til sådan en sos-trøje det kunne jo være mand faldt i en å på sådan en stiturs trøje
jens b
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 10:10 #15
Havde jeg stillet dette spørgsmål, ville jeg være godt sur i skralden nu...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. januar 2003 - 10:15 #16
Dem der er i tvivl kan sq bare kigge her:
http://www.eksperten.dk/spm/302814
Avatar billede fcs Novice
14. januar 2003 - 10:30 #17
Det er tilladt, indtil videre, at sælge diverse ting i denne kategori. Dog kan det være at det begrænses af hængigt af om det tager overhånd.

Jens.bastrup og andre der byder latterligt lave beløb>> Der er sat en ca. pris på 700.- fra Analize' side. Hvis I ikke har realistiske bud, så lad venligst være med at byde. I ødelægger fuldstændigt denne tråd med den slags spam.

Analizer>> Hvis du gerne vil, så må du gerne lukke dette spørgsmål og oprette et nyt istedet for dette - jeg tror ikke at der kommer flere bud når man ser den gang pladder der er kommet ovenfor ;-)

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin

Har I ikke et seriøst bud, så hold jer venligst væk fra dette spørgsmål
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 10:31 #18
31,25
Avatar billede fcs Novice
14. januar 2003 - 10:32 #19
Ups, den sidste linie smuttede vist med - det var ikke meningen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 10:33 #20
oki hvis den er xl eller størrer vil jeg byde 200 kr
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 10:35 #21
det er et seriøst bud for jeg vil aldrig betale 700 kr for en bluse
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 10:38 #22
Det er IKKE et seriøst bud, når der udtrykkeligt i spørgsmålet står "ca. 700".
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 10:39 #23
der står også at der kan pruttes om prisen
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 10:39 #24
så jeg mener mit bud er seriøst
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 10:44 #25
whatever...
Avatar billede jens.bastrup Nybegynder
14. januar 2003 - 20:30 #26
Pris: ca 700 (kan dog pruttes om)
FCS/Coadmin vil det sige at hvis jeg ikke byder 700 så kan jeg ikke deltage jeg forstår ellers at de 700 er vejledende eller skal jeg byde over og så sidde og prutte her på min egen private stol kan du ikke lige forklre mig hvad det betyder at prutte om prisen
jens bastrup
Avatar billede fcs Novice
14. januar 2003 - 21:00 #27
Jens.bastrup>> Når manden har sat en pris på omkring 700.- og skriver at der kan pruttes om prisen, så mener han nok at han måske kan gå ned i 650.- måske 600.- Ergo er et bud på 31.- ikke seriøst i mine øjne
Avatar billede jens.bastrup Nybegynder
14. januar 2003 - 21:24 #28
fcs>>ja vi bliver da ikke enige for jeg vil da ikke byde højt hvis jeg kan få det for mindre end de 700 det er hvad jeg mener om det og så er den kat vist blevet klippet helt skaldet :-) tak for debatten
mvh.
jens bastrup
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 00:40 #29
at prutte om prisen er at blive enige om en pris i langt de fleste tilfælde ligger den pris man bliver enige om LANGT under den opringelige pris.

vi kan godt blive enige om at 30 kr ikke er nok men når vi spørger til str får vi intet svar

men at gå ned på max 600 kr er ikke at prutte.
Avatar billede analize Nybegynder
15. januar 2003 - 08:58 #30
FCS -> Tak! Åbner nyt!

Og til alle jer andre fuck hoveder -> Bare fuck af! Er i 3 år eller hvad? HVis i ikk engang ved hva en sos trøje er så ta og kom lidt væk fra jeres lille internet univers!

Og til ham der spurgte hva størrelse det var så er det en Medium!

-Dawid
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 08:59 #31
Hvor mange steder ude i den virkelige verden, får i et afslag på mere end 10-15% af udsalgsprisen ved at "prutte"?

grow up...
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2003 - 09:19 #32
analize >> du har to ens åbne spm ......
Avatar billede mr-bob Nybegynder
15. januar 2003 - 09:22 #33
lol grow up!
Avatar billede analize Nybegynder
16. januar 2003 - 20:24 #34
chewie tjek lige ud af hva CoAdmin fcs siger før du brokekr dig!
Avatar billede analize Nybegynder
16. januar 2003 - 20:26 #35
lukker spm
Avatar billede fcs Novice
16. januar 2003 - 21:33 #36
Analize>> At der er nogle folk der måske ikke har opført sig helt korrekt i dette spørgsmål beretiger dig ikke til at anvende den slags sprog. Den slags hører heller ikke hjemme her på eksperten, så stop det venligst.

FCS/Coadmin