Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 20:20 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

divx??

ok nu har jeg prøvet alle divx codex der findes tror jeg men jeg kan stadig ikke afspille ??

nogen der kan hjælp

på forhånd tak
Avatar billede izeburn Nybegynder
12. januar 2003 - 20:22 #1
Er du sikker på din film er encoded i DivX og ikke XviD eller lignende?
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 20:23 #2
hva skal jeg gøre hvid det er xvid ?? jeg har avi filer jeg ikke kan afspille ??
Avatar billede razzia Nybegynder
12. januar 2003 - 20:23 #3
du skal bruge Nimo Codec Pack der er ALLE codes du skal bruge hvis det ikke virker efter den installation så er der noget helt galt ...

http://www.btinternet.com/~nimosiro/
Avatar billede razzia Nybegynder
12. januar 2003 - 20:24 #4
og der er xvid med i den pakke osse
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 20:26 #5
Det er meget muligt det er et xvid codec du skal have fat i, hvilket du kan finde her:

http://www.xvid.org/
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 20:28 #6
Jeg vil ikke anbefale NIMO pakken, jeg har hørt en del om små fejl o.l. og jeg har selv haft nogle problemer efter at have installeret den. Jeg vil anbefale dig kun at installere de nødvendige codecs og ikke alle mulige forskellige, ffdshow er en anden mulighed, den kan klare alle formater jeg har stødt på:

http://cutka.szm.sk/ffdshow/
Avatar billede razzia Nybegynder
12. januar 2003 - 20:31 #7
Jeg har aldrig haft problmer med Nimo .... så må du sørme ha været uheldig
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 20:34 #8
prøver lige
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 20:46 #9
ffd show virker !! men ingen lyd??
Avatar billede razzia Nybegynder
12. januar 2003 - 20:48 #10
så prøv med Nimo
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 20:48 #11
2 sek
Avatar billede k-b-n Nybegynder
12. januar 2003 - 20:57 #12
Du kan også prøve (morgan multimedie codec) du kan finde det på kazaa...
jeg bruger det...og det virker virkelig godt..den kan spille alle codec og har også DivX Player2.0 med i pakken..
//Ken Nørregaard
K-B-N.dk
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 21:01 #13
kan der anbefales en god player også mens vi nu er igang??
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 21:02 #14
Der skulle nu gerne være lyd med i ffdshow, bruger selv den - du har vel tjekket din volume styrke? :)
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 21:08 #15
BSPlayer er ret god, den understøtter også de fleste subtitle formater, min fortrukne player.

Ellers kan jeg også anbefale Radlight, WinDVD, min fortrukne er dog BSPlayer
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 21:08 #16
Glemte vist link: http://www.bsplayer.org/
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 21:27 #17
jeg kan slet ikke få nogle af de players til at virke kun winamp men den er helt grøn, har prøvet bsplayer.the player, Win media pl, den siger der er fejl i når jeg åbner den!
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 21:34 #18
hm.. lyder lidt sjovt,
prøv en gang med radlight, den er heller ikke dårlig: www.radlight.org
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 21:40 #19
ok prøver lige
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 21:45 #20
Avatar billede shitkid Nybegynder
12. januar 2003 - 21:45 #21
dosnt work either??? :-(
Avatar billede razzia Nybegynder
12. januar 2003 - 22:21 #22
Hvorfor skulle han ha alle points ???
Avatar billede razersedge Nybegynder
12. januar 2003 - 22:32 #23
Har du prøvet et andet filmklip?