Avatar billede michaelprehn Nybegynder
12. januar 2003 - 19:40 Der er 3 kommentarer

Flette til Labels

Jeg er ved at oprette en skalbelon som skal beuges til at flette labes (adresselabed til breve). Når jeg opretter et dokument bliver resultatet et skema, der indeholder én ekstra lael pr side. det vil sige det ser ud som om Word tror der er plads til en del af den label der skal om på næste side.
Jeg har foreløbig kun lavet én papirudskrift og der kom den ekstra label ikke med, men kan jeg være sikker på at det altid bliver korrekt på papieret, når det ser forkert ud p skærmen ?
Avatar billede cdc Novice
12. januar 2003 - 19:45 #1
Skriv to sider ud, hvis det passer der så skulle det gøre det på resten
Avatar billede cdc Novice
12. januar 2003 - 19:45 #2
Bruger du brevfletfunktionen til det
Avatar billede nilfri Nybegynder
12. januar 2003 - 22:25 #3
Hvilken Word-version - 2000?

Hvis du bruger Funktioner/Brevfletning, og i punkt 1 vælger Flettype: Adresseetiketter, kan det næsten ikke gå galt.

Det lyder, som om du ikke har fået defineret det til at være på etiketter!?