Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. januar 2003 - 18:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Include fil problem

Hej
Jeg har et problem med mine includefiles på en webserver.
Jeg har lavet hele min side og afprøvet den på min egen IIS men når jeg nu har uploadet den til webserveren virker skidtet ikke. Problemet ligger i mine include filer. Jeg får denne fejl; The Include file '../inc/config.asp' cannot contain '..' to indicate the parent directory

Det er ../ som webserver ikke forstår, men hvad skal jeg bruge istedet?

Har prøvet en server.mappath men når jeg så laver en server.mappath til databasen giver det problemer, så det virker heller ikke.

Jeg er har lavet siden i ASP, men er sq n00b til det :)

Hjælp venligst. Kommer og gir point i morgen :)
Problemet kan ses på http://www.CitroenSport.dk under Forum.

Takker

-Casper
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. januar 2003 - 18:31 #1
Under Forum og Administrator Login :)
Avatar billede fnubsilibubs Nybegynder
12. januar 2003 - 21:03 #2
Har du prøvet at bruge "include virtual" istedet...?
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
12. januar 2003 - 23:00 #3
Nææ
Avatar billede heintzelmann Nybegynder
13. januar 2003 - 12:43 #4
Nåå så må jeg selv finde ud af det :/