Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 17:43 Der er 11 kommentarer

forsøg på snyd af virksomhed

http://www.eksperten.dk/spm/299690

Danielks efterlyser en måde hvorpå at snyde payout.dk. (se hele post igennem)

Vi har i sinde at politianmelde personen og beder jer om at låse spørgsmålet - slette/gemme det hvis muligt men stadig muligt for politiet at se/efterforske.

Mvh
Lars Payout.dk
support@payout.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
12. januar 2003 - 17:50 #1
Spørgsmålet røres ikke med mindre hvad der foregår er ulovligt i henhold til dansk lov. Du kan derfor være ganske rolig - det bliver stående i oprindelig form.
Download evt. en kopi og gem den sammen med screenshots m.v.

Selv hvis spørgsmålet skulle blive deaktiveret, findes det stadig i ekspertens database. Coadmins kan til hver en tid se spørgsmålet inkl. alt indhold, og vi kan nemt genaktivere det, skulle det blive nødvendigt.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 17:57 #2
lyder godt n0rmality!

men ligefrem at reklamere med at man vil snyde er for dumt og fortjener at blive straffet med bøde eller mere!
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2003 - 18:05 #3
payout.dk>Det er godt at se at I er vågne og ikke acceptere den slags. Når sagen er afsluttet kunne du e.v.t. poste resultatet i selve spørgsmålet, så andre kan se det og forstå alvoren, Held og lykke med sagen
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. januar 2003 - 18:18 #4
takker bufferzone og vi skal nok poste resultatet når det engang er overstået. Men at se der stadig er anstændige folk er opløftende!

Jeg tror mange netfolk (drengerøve) ikke finder det forkert at snyde lidt på nettet.. for det er jo bare internetet... men sådan er det bare ikke. Vi er i en brance med meget små marginer og snyd vil ramme alle.

og realworld eller nettet -> tyveri er tyveri!

Takker for opbakningen!
Lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2003 - 19:30 #5
payout.dk> held og lykke - det han prøver på skal og må ikke accepteres.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
11. februar 2003 - 15:44 #6
payuot.dk jeg forstår det ikke helt?:
scriptet adder jo bare en mere hver gang en bruger besøger sider eller er det mig som ikke forstår hvad scriptet gør?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 11:00 #7
payout.dk> Når i selv snyder folk er det vel ikke så underligt at andre vil snyde jer...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
19. februar 2003 - 03:39 #8
Giver dig helt ret, El_barto , vi er åbenbart begge blevet træt af Payout.dk og på samme dag lidt pudsigt må man sige.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 16:50 #9
Hvem snyder nu payout svin...
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 17:03 #10
El Barto , giv mig lige din ICQ .. !
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 22:53 #11
Svend> 109849516