Avatar billede traeger Nybegynder
12. januar 2003 - 11:50 Der er 5 kommentarer

Problemer med displaykort efter jeg har formateret!

Jeg har efter at har købet et GeForce 4 MX 440, været nødsaget til at formatere min computer. Efter dette har jeg selvfølgelig geninstalleret alle mine drivere samt geninstallert alle codecs, hentet alle nye drivere ovs. Men nu kan jeg ikke hverken afspille SVCD eller DVD i mit DVD-drev. Kommer kun med følgende meddelelse:

DVD-fejl, fejlkode: F5300002, Den hardwareaccelererede afkodningsfunktion fra displaykortet er ikke tilgængeligt. Ved indstilling til en ikke-understøttet displaytilstand er displaykortets hardwareaccelererede afkodningsfunktion ikke tilgængelig.
Luk PowerDVD, og udfør den igen.  Hvis denne besked fortsat vises, skal du bekræfte, at displaykortet er installeret korrekt.

Herefter har jeg prøvet at geninsatllere alle mine drivere fra ny, men lige lidt hjalp det.
Hvad skal jeg gøre??

Ps. mit styrresystem er windows 98
Avatar billede caturn Nybegynder
12. januar 2003 - 12:00 #1
Er IRQ'en rigtig?
Du sætter den i Enhedshåndtering.
Avatar billede reap Nybegynder
12. januar 2003 - 13:03 #2
Har du hentet den seneste driver fra nvidia ?
Avatar billede traeger Nybegynder
12. januar 2003 - 19:28 #3
¨Ved ikke hvad IRQ'en er!
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
13. januar 2003 - 10:04 #4
Du burde nok overveje en anden kategori -- coadmin underrettet :o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. januar 2003 - 10:11 #5
Hermed flyttet :)