Avatar billede li2 Nybegynder
11. januar 2003 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

at lave musik

jeg skal have et program med nogen muligheder til at lave techno er der nogen der ved noget om sådan et
Avatar billede themastergk Nybegynder
11. januar 2003 - 21:22 #1
Prøv Techno Ejay...
Avatar billede zchou Nybegynder
11. januar 2003 - 21:52 #2
Der findes mange forskellige musikprogrammer.. Men hvis du har tænkt dig at lave mere avanceret og proffesionel musik er det nok ikke Techno Ejay du skal bruge. Du bliver nok nødt til at punge op og investere i et bedre musikprog. som f.eks Cubase..
Avatar billede lrd Nybegynder
17. april 2003 - 16:31 #3
Avatar billede li2 Nybegynder
20. april 2003 - 01:33 #4
nope desværre ikke et godt program efter min smag