Avatar billede ipkiss_ Nybegynder
11. januar 2003 - 19:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MySQL til PostgreSQL konvertering

Hej,
Jeg har en database til et CMF, som er designet til MySQL. Kan man umiddelbart konverterer denne til en PostgreSQL database uden at løbe ind i alt for store problemer?
Grunden til at jeg gerne vil gøre det er, at jeg vist nok har læst et sted, at tabellerne i MySQL bliver låst under et insert/update query. Det CMF jeg skal bruge får utrolig mange brugere som opretter/sletter/opdatere osv. hele tiden. PostgreSQL skulle kun låse på row-level efter hvad jeg ved af. Eller er det blevet lavet om i MySQL nu?
Avatar billede fumes Nybegynder
11. januar 2003 - 19:36 #1
SQL sætningerne er de samme, du kan nemt konvertere - du skal bare lave connection informationerne om...
Avatar billede fumes Nybegynder
11. januar 2003 - 19:36 #2
Og det var et svar :)