Avatar billede theportal Nybegynder
11. januar 2003 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rundll fejl ved indlæsning af NvCpl.dll

Hey!

Jeg er ved at installere en ny computer, men når jeg har installeret driverne (detonator 41.09 mener jeg, har prøvet med forskellige distributioner) og booter kommer der denne fejlbox frem når jeg kommer ind i windows:

RUNDLL
Fejl under indlæsning af C:\Windows\System\NvCpl.dll
En af de DLL-filer, der er nødvendige for at køre dette program, blev ikke fundet

Hvad gør jeg? Har prøvet flere forskellige detonator drivere...uden held...
Avatar billede sekam Nybegynder
11. januar 2003 - 18:57 #1
Har du prøvet at reinstallere den samme driver?
Altså uden at afinstallere først.
Avatar billede theportal Nybegynder
11. januar 2003 - 19:08 #2
Ja - uden held!

Men underligt nok virkede det efter jeg re-installerede direct-x - meget underligt!
Avatar billede sympotonic Nybegynder
03. februar 2003 - 18:35 #3
Hvis du under installationen af din GFX Drivers, har sagt ja til at overskrive eksisterene filer, har du svaret ;)

Når du så installere Direct X, oven på igen, for den standardfilerne installeret, og tada virker