Avatar billede fred2001 Nybegynder
11. januar 2003 - 09:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises

Jeg kan godt logge på med mit analoge modem, og hente mails. Men når jeg starter IE 5,5 op, er der ikke "hul igennem". Dvs. at browseren kommer med en fejlside, der siger, at siden ikke kan vises. Det virker fuldstændigt som om, at browseren ikke kan finde ud af, at den er logget på. Jeg har ændret på diverse indstilinger i browseren, herunder sikkerhedsindstillinger. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 09:35 #1
Har du prøvet f.eks. at indtaste www.jubii.dk i adresse feltet?
Avatar billede fred2001 Nybegynder
11. januar 2003 - 09:50 #2
jeps
11. januar 2003 - 10:06 #3
Check "funktioner / instillinger" fanebladet connections. se at din forbindelse er listet her.
kør eventuelt guiden internetconnection for at se om den fanger.
kan du pinge en server fra en dos prompt?? (ping dr.dk) se om den svarer
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 10:18 #4
udviklingskonsulente >> HVis han kan tjekke mail må han da også kunne pinge
11. januar 2003 - 10:26 #5
Ups.. det havde jeg overset
fejlsiden er sikkert "DNS error" hvilket betyder at IE5.5 ikke kan se en DNS og derfor ikke kan finde "vej" på nettet. du må køre den Wizzard som jeg nævner.
Avatar billede jkrons Professor
11. januar 2003 - 11:05 #6
Er det fuldstændigt ligegyldigt hvilken side du forsøger dig med, så kan den ikke vises? Så prøv og check om din udbyder har problemer?
Avatar billede fred2001 Nybegynder
22. februar 2003 - 17:57 #7
Jeg instalere bare internet explorer igen
Avatar billede fred2001 Nybegynder
22. februar 2003 - 17:58 #8
det virkede... lukker nu.