Avatar billede horseshit Nybegynder
10. januar 2003 - 19:06 Der er 12 kommentarer

online counter

hejsa, jeg vil gerne hører om nogen kan give mig en smule kode, der kan tælle hvor mange gæster og medlemmer der er på mit site, medlemmer logger ind og registrer en session, så på den måde må man kunne skelne mellem gæster og medlemmer
Avatar billede zevicez Nybegynder
10. januar 2003 - 19:15 #1
synes du skal tjekke
www.chart.dk
har en skide god og let counter, som bruges af mange!
Avatar billede zevicez Nybegynder
10. januar 2003 - 19:16 #2
et svar :)
Avatar billede horseshit Nybegynder
10. januar 2003 - 19:25 #3
chart sutter.. jeg vil have min egen kode og ikke være afhængig af dem
Avatar billede tipsen Nybegynder
10. januar 2003 - 21:52 #5
Eller brug denne:

www.phpopentracker.de - det er virkelig noget professionel kode og nem at bruge!
Avatar billede horseshit Nybegynder
11. januar 2003 - 04:53 #6
hehe, ikke helt det jeg mener, jeg mener jeg gerne vil have et synligt sted på min HP hvor der står hvormange der er logget ind og hvor mange der ikke er, disse tal skal kun gælde LIGE NU, og som sagt kan man skelne mellem medlemmer og ikke medlemmer ved en session
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2003 - 04:55 #7
Det du mener er hvor mange brugere der er online på din side... evt. dit community eller andet? ...
Avatar billede horseshit Nybegynder
11. januar 2003 - 05:10 #8
ja, men skelne mellem folk der ikke er logget ind og folk der er logget ind
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2003 - 05:41 #9
Okay ... svarer dig imorgen ... (Er lidt træt) ... ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2003 - 06:38 #10
<ole>

Kik her ... der ligger nogle kildekoder, du formodentlig kan bruge:
  http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=list_sources&tech_id=2

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2003 - 08:50 #11
Kunne du være bare en anelse mere specifik end blot at afvise svaret - ellers er det jo temmelig vanskeligt at hjælpe dig. Er det ikke et 'online-users-script', som det der er for neden til højre på E's forside? I så fald finder du det lidt nede på siden, jeg linkede til.
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2003 - 08:55 #12
Hvis ikke, du er tilfreds med det, kunne du jo tage en enket søgning i PHP-kategorien på E ... det bugner med spm:
  http://www.eksperten.dk/kat/2/?searchtype=txt&words=online+users&method=and&sort=score&catid=2
/mvh