Avatar billede triumph10 Nybegynder
10. januar 2003 - 18:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke install XP?

ja, nu er jeg så vendt tilbage...

Jeg har haft 2 forskellige XP cd'er i men den kan stadig ik installere den starter op fint og chekker hardware osv. så går den over til at kopiere filer til installationen.
Og da den så skal fortsætte efter genstartningen starter den i stedet forfra med en ny installation...

Som sagt har jeg prøvet med 2 forskellige XP cd'er men begge laver nummeret, kan det være mit dvd-drev der laver fejl dvs. når den genstarter starter forfra med en ny installetion fordi den ikke kører videre men du ved nok!

Har også prøvet med ME men den kan ikke installere da den kommer op og siger at den ikke kan finde nogle Harddisk... dog virker det som XP'en godt kan finde en harddisk da den makere den når man skal vælge filsystem eks. (FAT-32/ NTFS) -> NTFS bruger jeg selv...

Når den gør det står der at jeg har en 57 GB seagate harddisk som den også har formateret og som sagt skiftet filsystem på fra FAT-32 til NTFS!

Hvad kan mit problem være ??? be quik er ikke hjemme imorgen og vil gerne have lavet det i aften...
Avatar billede articfruit Nybegynder
10. januar 2003 - 18:39 #1
prøv ar pille cd'en ud når den genstarter
Avatar billede triumph10 Nybegynder
10. januar 2003 - 19:28 #2
ja det virker ikke :/
Avatar billede gfkdanmark Nybegynder
11. januar 2003 - 23:56 #3
Du skal slette dine paratitioner med XP installations disken eller lave dem om til FAT, hvis du vil installere ME. ME kan kun se din HD hvis den er formateret til FAT.

Jeg har haft problemer med XP og et medion gforce4 kort, som ligner dit. Jeg skiftede mit grafikkort til et asus gforce2 og det virkede. MEN jeg tror som artifruit at du booter på CD'en efter genstart istedet for HD "Tjek din BIOS".
Avatar billede triumph10 Nybegynder
15. juli 2004 - 20:49 #4
sejt