Avatar billede jeeh Nybegynder
10. januar 2003 - 16:22 Der er 2 kommentarer

PC cd - rom spil

vi har købt Tiger Woods PGA Tour 2000 og har fået instaleret det rigtigt.
Men når vi vil starte spille skrives der følgende besked til os.

Procedure indgangspunktetwahenablenonIFS handlesupport blev ikke fundet i DLL-biblioteket WS2 help. DLL

og så kan spillet ikke startes

er der nogen der kan afhjælpe os med dette ??
med venlig hilsen
jeeh
Avatar billede sthen Nybegynder
10. januar 2003 - 16:26 #1
Og det er selvfølgelig 100% kompatibelt med dit styresystem - ik'
Avatar billede sekam Nybegynder
10. januar 2003 - 17:54 #2
Søg efter ws2help.dll på harddisken. Den skulle gerne ligge i System/System32 mappen.

Kopier så filen over i den mappe, hvor du har Tiger Woods installeret.