Avatar billede know_it Nybegynder
10. januar 2003 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gem .doc filer

Hej...
jeg har en side hvor jeg gerne vil have at man kan gemme en .doc fil der bliver vist i en frame, man skal kunne gemme den som .doc oppe i filer i browseren.

jeg har lavet et lille eksemple:
http://flashit.csroyal.dk/test/

I nr. 2 eksemple åbner jeg filen i et nyt vindue, så kan jeg godt gemme den oppe i filer. Men jeg vil have den til at åbne i en frame som eksemple 1.
Avatar billede knudgert Nybegynder
10. januar 2003 - 14:21 #1
Skriv at folk skal højreklikke og vælge "gem som..." for at gemme filen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. januar 2003 - 14:23 #2
Gør enten som knudgert siger, eller zip din .doc fil, og lav et ganske almindelig link til zip filen, så vil den almindelige download-dialog boks komme frem.
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2003 - 04:30 #3
<ole>

know_it >> Jeg er ked af at sige det, men standarden her ikke ændret sig indenfor de sidste to dage:
  http://www.eksperten.dk/spm/302397
... det kan du stadig ikke  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede know_it Nybegynder
13. januar 2003 - 11:53 #4
De skulle kunne gemme den som .doc når de går op i filer og trykker gem som(eks.1), og jeg har peøvet med <ole> og det virker ikke.
Avatar billede olebole Juniormester
13. januar 2003 - 12:10 #5
Jeg er ikke helt klar over, hvad det var, du ikke forstod. Var det:
1. Det
2. kan
3. du
... eller
4. ikke
...???

Én ting er dog sikkert: Dit nick passer fint, for nu har du fået det at vide en del gange efterhånden. Men jeg prøver gerne igen:

Du kan _ikke_ (som i slet ikke ... overhovedet ... på nogen måde) gemme filen, når den ikke ligger i det øverste vinduesobjekt (læs frame).
Du kan ikke fra 'Filer' gemme en fil, der ligger nede i et frameset.

Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke - Du kan ikke!
/mvh