Avatar billede michaelmg Nybegynder
10. januar 2003 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan for jeg indholdet i en frame til ikke at scrolle

hvordan for jeg indholdet i en frame til ikke at scrolle, jeg har valgt "no scroling" i Golive 5, men når jeg ser den i browser kan jeg flytte på indholdet (op og ned)men der ikke nogen scrolbar

hvordan for jeg den til at holde op med det??
Avatar billede dinkie Nybegynder
10. januar 2003 - 11:56 #1
Har du et link hvor man kan se det?
Avatar billede michaelmg Nybegynder
10. januar 2003 - 11:59 #2
jeg har endnu ikke uploaded den for den har jo disse fejl
Avatar billede michaelmg Nybegynder
13. januar 2003 - 09:19 #3
Hej dinkie
jeg har nu uploadet siden, www.sandgaard.com men ligegyldigt hvad jeg har forsøgt, så kan jeg ikke få de to øverste frames til at blive hvor de er, hvis du køre hen over dem med musen mens du holder mus knappen ned så kan de scrolle -og som du ser der ingen scrollbar

hvad kan det være???
Avatar billede dinkie Nybegynder
13. januar 2003 - 10:13 #4
På din top.htm og bartop.htm har du en <P></P> nederst i html koden, fjern den fra begge filer..
Avatar billede michaelmg Nybegynder
13. januar 2003 - 11:20 #5
Det virker sku tak skal du have
Avatar billede arvad Nybegynder
13. januar 2003 - 11:27 #6
En anden ting er at du mangler et mellemrum i teksten ovre til højre...

Forbereder fremstød for Danske underleverandører til den Amerikansketræ- og møbelindustri:

mellemrum efter "Amerikanske"...