Avatar billede eageldos Nybegynder
10. januar 2003 - 11:46 Der er 3 kommentarer

Sidestørrelse.

Hej Eksperten.

Jeg har siddet og leget lidt med at få mine tabeller til at få samme størrelse som min mainpage.

se på www.valbyonline.dk
Hvordan får jeg hele siden til at tilpasse størrelsen på mit forum?
Jeg er nødt til manuelt at specifisere størrelsen til 1150 pixel på tabelstørrelsen.

Hvordan får man siden til automatisk at tilrette sig til den størrelse som forummet har?

Nu er det sådag, at hvis forummet vokser (forummet er indsat med iframe) så er det nederste af foummet ikke synligt, og man skal bruge scrollbar, så jeg har en scrollbar for hele siden og en for forummet.

Jeg vil kun ha' 1 scrollbar, så det hele er synligt.

Jeg ved ikke om min forklaring er ok.
Avatar billede chili17 Nybegynder
10. januar 2003 - 19:20 #1
hvis du bruger CSS kan du vel sætte hele indholdet ind i en boks - hvordan de virker med iframe er jeg ikke sikker på men tror jeg ikke kan være noget problem

kik evt her http://www.html.dk/tutorials/css/lektion12.asp
Avatar billede chili17 Nybegynder
11. januar 2003 - 23:14 #2
ved nærmere eftertanke tror jeg forøvrigt ikke det er muligt at indsætte iframe
uden en diffineret størrelse - men du kan sagtens sætte en boks i en boks
Avatar billede prysse Nybegynder
21. januar 2003 - 21:24 #3
Definer din størrelse på tabellerne i %