Avatar billede engberg Juniormester
25. oktober 2000 - 21:01 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Idé til opgave på lærerseminarium.

Hejsa

Jeg ved det ikke falder helt ind under eksperten.dk\'s normale område, men mit problem er altså følgende:

Jeg skal skrive en ca. 40 siders opgave på mit seminarium om noget.. Dette noget skal have tilknytning til et af mine liniefag (matematik, fysik, idræt, engelsk) og et pædagogisk fag (psykologi, pædagogik, didaktik).
Problemet er at jeg er blank...

Så jeg tænkte at der imellem ekspertens titusinder af brugere måske var en med den helt rigtige idé!

e.
Avatar billede steffen Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:23 #1
Du kunne fx foretage en analyse af Eliza og forbedre den lidt? :-)
Avatar billede jens Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:28 #2
Prøv nyhedsgruppen for folkeskolen - der har jeg fået lidt hjælp før.

Hilsen
Jens
Avatar billede tlauri Nybegynder
09. november 2000 - 18:30 #3
Du kunne også kombinere fysik og idræt, og så skrive en opgave om hvilke kræfter der virker under udførelse af en given sport... fx har jeg engang læst en artikel om judo og hvilke kræfter der er på spil :-) . Jeg kan ikke lige huske navnet på artiklen, men jeg kan finde den til dig, hvis det har interesse.

- Torben
Avatar billede engberg Juniormester
09. november 2000 - 22:14 #4
Hej tlauri... jeg vil i hvert tilfælde gerne se artiklen....
Avatar billede jens Nybegynder
09. november 2000 - 22:26 #5
Skulle du få brug for billeder/tekst eller andet omkring Judo så sig til, der kan jeg hjælpe. Hvilket seminar går du på ?
Avatar billede engberg Juniormester
10. november 2000 - 08:16 #6
Aalborg Seminarium 3. årgang.
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 13:54 #7
Ikke megen hjælp at hente til DEN opgave... :(
Avatar billede tlauri Nybegynder
24. november 2000 - 13:57 #8
Undskyld, men jeg har lige været lidt fraværende den sidste tid... Hvis du stadig er interesseret i artiklen, skal jeg se hvad jeg kan gøre.

- Torben
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 14:14 #9
Jeg vil stadigt gerne se den..