Avatar billede regitze Nybegynder
09. januar 2003 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HASTESAG VEDR : C5 og PBS

Er der nogen som måske kan fortælle mig lidt vedr PBS.... hmm: generelt hvad kan det? og hvilke modul skal man have for at kunne anvende det o.s.v - eller er det i et af de gængse moduler man plejer at bruge -  tænk de aner det ik hos Navision ??
Jeg ved man kan opsætte PBS i lønmodulet og sååen, men så heller ik mere....
Giver nok lige ekstra point for hurtig svare da kunde næsten sidder i telefonen og hopper :-)
MVH
Regitze
Avatar billede nilfri Nybegynder
09. januar 2003 - 14:40 #1
Jeg ved ikke helt, hvad du efterspørger.

Men hvis det er banking etc, så er de her rigtigt skrappe

http://www.amc.dk/
09. januar 2003 - 14:45 #2
Der hvor du kan benytte PBS i forhold til C5 er f.eks. Dankort-betalinger ved e-løsninger, brug af BetalingsService i forhold til dine debitorer,

Hvad er det præcist du ønsker? Ved du ikke det er det svært - selv for Navision.
09. januar 2003 - 14:49 #3
Hvilke moduler du skal bruge?

BetalingsService for debitorer kræver bare debitor-modulet.
Og Dankort-betalinger kræver at du har strikket en eller anden form for e-handels-løsning sammen plus finansmodulet.

Hvis du vil vide lidt om hvad PBS generelt kan tilbyde dig, så kig på www.pbs.dk
Avatar billede regitze Nybegynder
09. januar 2003 - 15:07 #4
takker det var svaret  men det var faktisk også svært at få halet ud af kunden hvad dævlen han ville sååå.... :-)men nu er det løst og iorden...