Avatar billede claus-meyer Nybegynder
09. januar 2003 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

valg at sat switch

hvad skal man vælge
Avatar billede hammerum Nybegynder
09. januar 2003 - 10:59 #1
hvad udstyr har du pt,skriv lidt om det først

men hvis du vil have det bedste inden for diseq switch vil jeg anbefale en spaun sar 410 det er det bedste man kan komme i nærhenden af

www.spaun.de
http://www.web-shoppen.dk/spaun-sar410.htm
Avatar billede hammerum Nybegynder
09. januar 2003 - 11:04 #2
vi kører selv med spaun switche og de kører meget stabile men prisen på en 4,1 er også noget dyrere end fx det bilka leverer men du får kvalitet her,trust me :-)
Avatar billede claus-meyer Nybegynder
09. januar 2003 - 11:09 #3
jeg vil tage kontakt med web shoppen og bestille en hjem du skal have tak