Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. januar 2003 - 07:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Luxus-hjemmebar, bord og antik sofa sælges!

Mine forældre har bedt mig sætte flg. til salg på nettet, så here we go:

http://217.157.173.133/til_salg/

Det drejer sig om en kanonfed luxusliner-hjemmebar, et havfruebord (!!) og en antik sofa.

mvh. Rune Hansen / metaldimsen
Avatar billede d137z Nybegynder
09. januar 2003 - 08:06 #1
ok er det der lovligt???

RAKLAME
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. januar 2003 - 08:36 #2
d137z > hvorfor tror du kategorien hedder det den gør?!
spam frabedes! Og der findes en anmeld-knap, hvis der er andre...
Avatar billede jens.bastrup Nybegynder
10. januar 2003 - 03:51 #3
hvad har dette med computer at gøre hvad med at bruge www.dba.dk og du kan da bare trykke på denne anmeld knap hvis du mener dette er spam men jeg vil stadig mene du er det forkerte sted med denne ting der er også www.qxl.dk
jens bastrup
Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2003 - 04:06 #4
Indtil det modsatte defineres i regelsættet betragtes alle køb/salg-spørgsmål som værende tilladte i køb/salg-kategorien. Har I intet at bidrage med til salget af ovennævnte varer bedes I derfor undlade at kommentere.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. januar 2003 - 16:26 #5
lukker.
(men tingene er altså ikke solgt, såååååh..... bare ring/skriv)
Avatar billede freeede Nybegynder
14. januar 2009 - 23:45 #6
Rune du skriver ring/skriv men kan ikke se nogen måde at komme i kontakt med dig på ??

Ku du evt smide mig en mail på frederik@vonhauen.com hvis den bar ikke er solgt ??

//Freeede