Avatar billede alalalalalala Nybegynder
08. januar 2003 - 22:16 Der er 5 kommentarer

find den bedste tekst

Okay i skal finde den tekst i synes er bedst fra
http://www.sentenced.org/v2/lyrics.html
fra pladen crimson
altså bare et afsnit eller en linje, ikke en hel sang
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
08. januar 2003 - 22:21 #1
begrundelse tak :)
Avatar billede bentn Nybegynder
08. januar 2003 - 22:21 #2
You promised: "…'til death do us part", and then you made a stone of my heart
Avatar billede bentn Nybegynder
08. januar 2003 - 23:26 #3
Da jeg selv roder med at lave egne sange, syntes jeg det var en overraskene fed vending at nå frem til, og så i en og samme sætning.- flot.
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
09. januar 2003 - 08:31 #4
Hva, et forslag?
Det må i da kunne gøre bedre, det er da en nem opgave.
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. januar 2003 - 09:37 #5
"do no go gently into that good night"

jeg synes faktisk de allesammen er ret sølle.

lidt ligesom med vebsider, der er form og der er indhold.
formen kan være sådan noget som designet, masser af flash, java-apletter eller simpelthen kunstnerisk sans.
indholdet er den information (ny viden, nye tanker, nye sammenhænge) som de besøgende får.

i de der lyrics er der masser af form, og selvom det nok er en 'smart' inversion i fx sætningen "Strong weak am I am weak and strong" så fortæller den linie ikke en bønne om nogetsomhelst, den er der bare for at være form.

ikke fordi form nødvendigvis er skidt, god form kan hjælpe enormt og gøre tingene meget bedre ved at give følelsesmæssig support til det indhold der er.

Men det er immervæk indholdet det handler om, og her er der ikke rigtig noget.

mvh JakobA