Avatar billede roo104 Nybegynder
08. januar 2003 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af 2 adsl forb. på en gang

Er der nogle der ved om det er muligt at dele 2 adsl forbindelser på en gang, så man fx. får 4 mbit inet ?
Og hvis det kan lade sig gøre, hvordan ?
På nuværende tidspunkt har jeg eb win2k server maskine der deler en forb. via DHCP, men ville gerne have den til at dele et andet inet ud på samme tid.
Avatar billede d137z Nybegynder
09. januar 2003 - 08:18 #1
det er desværre ikke muligt da det ville give den samme hastighed!

Hilsen D137z
Avatar billede roo104 Nybegynder
09. januar 2003 - 08:27 #2
Heller ikke hvis jeg har 2 routere, så var det måske muligt at have 2 gateways.
Vi er nemlig 2 der har hver deres adsl forbindelse, men sidder på samme LAN.
Avatar billede pumaandre Nybegynder
13. januar 2003 - 01:51 #3
Bruk en PC med to nettverkskort. Sett opp gateway på disse to nettverkskortene til å peke på de to ADSL modemene. Bruk så PC'en som gateway for resten av ditt LAN.

Du vil ikke få dobbel hastighet ved nedlasting av en fil, men hvis du laster ned to i parallell, vil det gå raskere.

Du bør også eksprementere med forskjellige oppsett av 'metric' på de to gatewayene.
Avatar billede roo104 Nybegynder
26. januar 2003 - 17:43 #4
Lukker her, det er lige meget nu !